Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Magazin kategorisi anketi:
Anket başlığı
Tuba büyüküstünle bülent inal birbirlerine yakışıyorlar mı?
fikrim yok
evet
hayır
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-04-28 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci melis_eylul_inci Tarih: 2009-10-11 12:54:47
evettt tuğba zaten güzel ama pelin karahandı sonracığıma beren saati yasemin ergeneydi falan onlar çok daha güzel tuğbikten :)

Anketci kaya 77 Tarih: 2009-08-29 12:48:20
hayır

Anketci Parlakay Tarih: 2009-08-22 13:54:47
tuba muhteşem olduğu için hiç bir erkek ona yakışamaz.ancak çoooooook yakışıklı biri yanına yakışabilir.beren zaten çirkin.berene kara sakallı adamlarda yakışır

Anketci preety girl Tarih: 2009-07-02 14:38:28
ahahahaha melce hnm berenle bülentin şokk ayrılığı sendede şokk etkisi yaratmıştırr herelde kıskananlar çatlasınn ....

Anketci aslınaz Tarih: 2009-06-24 20:47:26
bencede berenle bülent yakışıyo çünkü ikiside çirkin tuba daha yakışıklılarına layık

Anketci preety girl Tarih: 2009-06-18 20:13:01
bülent esmer beren beyz tenli tubada esmer fiziken tuba ie bülent uyuyolar ztn beren le kıvanç tatlıtuğ daha iyi olur hem kıvanç daha tatlı

Anketci preety girl Tarih: 2009-06-18 20:11:24
şaşakoloz beren saat dense tuba daa iyidir en azındann

Anketci melce Tarih: 2009-05-16 08:26:31
fırat uyuma o berenle artık kıskananlar çatlasın berenimi

Anketci melce Tarih: 2009-05-16 08:25:46
evet tuba ona aşık ama o berenin çatlasın

Anketci melce Tarih: 2009-05-16 08:25:18
çok komik bence tuba bülente az kalıyor.berenle süper yakışıyo bülent

Anketci tugce_kr Tarih: 2008-08-03 00:00:00
yani bülent tubaya az kalıyo bence . muratla çok daha fazla yakışıyolar

Anketci tugce_kr Tarih: 2008-08-03 00:00:00
bence yakışmıyolar . bülent berenle daha çok yakışıyo gibi

Anketci ayşegül Tarih: 2008-07-28 00:00:00
tuba çok güzelsin

Anketci ayşegül Tarih: 2008-07-28 00:00:00
normall

Anketci brangi Tarih: 2008-06-08 00:00:00
tuba ona aŞik hala sevİyor.

Anketci unruly061 Tarih: 2008-05-24 00:00:00
yoksa tuba gibi muhteşem bi kızın yaına yakışmayan olurmu............

Anketci unruly061 Tarih: 2008-05-24 00:00:00
hayır demelerinin sebebi asi dizisinde muratla çok yakışmaları ama tubamın yanına her erkek yakışır bülentte yakışıyosu ama murat tabi daha çok yakışıyor...

Anketci fırat Tarih: 2008-05-01 00:00:00
nasıl hayır dersiniz.kin beslemeyin onlar sonunda barışacak

  Rastgele 20 Magazin anketi
2007-06-15 00:00:00  En sevdiğiniz dizi?
2007-05-31 00:00:00  Cuma günü hangi diziyi izliyorsunuz?
2008-08-22 00:00:00  Grup Hepsi mi Evanescence mi?
2008-06-21 00:00:00  Magazin camiasında en güzel yüzlü bayan kim?
2007-07-20 00:00:00  Barış akarsu hakkında ne düşünüyosunuz?
2008-09-19 00:00:00  Grup hepsiyi küçükler seviyor diyorlar sizce öyle mi? (grup hepsi fanları yorum yazsın)
2008-09-29 00:00:00  Hangi oyuncu?
2007-08-27 00:00:00  Sizce en güzel ve tatlı dizi oyuncusu hangisi?
2008-08-10 00:00:00  Sizce mehmet aslan ile sinem kobal yakışıyor mu?
2010-02-19 17:34:56  Unutamam şarkısını petek dinçözmü mustafa cecelimi daha güzel söylüyor?
2008-03-31 00:00:00  Arka sıradakilerde en beğendiğiniz oyuncu hangisidir?
2008-07-13 00:00:00  Bu iki oyuncudan hangisi daha iyi?
2007-06-15 00:00:00  Sizce ünlüler dünyasının en çok konuşulan ismi kim?
2007-05-28 00:00:00  Hollywood un en karizmatik oyuncusu?
2008-02-24 00:00:00  Sizce Demet Akalınla Oğuz Kayhan Birbirlerine Yakışıyorlar Mı?
2007-08-07 00:00:00  Emre aydının iyi bi söz yazarı oldugunu düşünüyomusunuz?
2008-12-23 00:00:00  En iyi sabah programı hangisi?
2009-08-03 19:38:43  Cemre kemer hangi ünlüden daha güzel?
2010-03-23 17:08:57  Eren bakıcı mı petek dinçöz mü?
2008-03-29 00:00:00  Yabancı damatın en yekışıklı oyuncusu kimdir?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:84
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.