Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Dini Konular kategorisi anketi:
Anket başlığı
Türban mı? Başörtüsü mü?
türban
başörtüsü
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-05-21 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci nilda Tarih: 2012-09-07 17:47:06
ama bas örtüsünü zaten genellikle tezeler takıo ama hiçbiri en iiisi


Anketci nilda Tarih: 2012-09-07 17:45:01
bas örtüsünde saçın görünmesinin bi mahsuru yok halk dilinde bas örtüsüne yemeni de diolar


Anketci ireeem Tarih: 2011-01-29 19:24:25
hiçbiriiiii

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-25 15:10:35
hiçbiri... ikisi de cahillik bana göre...

Anketci brn_sAAt Tarih: 2011-01-20 23:03:24
amma örümcek kafalısınız yaaa... yok her görünen saç teli için 80 yıl yanıyomuşuz da yok bilmem ne de.. yaa saçmalamayınn yaa hadi başörtüsü neyse de türban takanlardan nefret ediyorummm nefrettt hele karaçarşafla gezenlerden tiksiniyorummm.. bnm bugüne kadartek bi türbanlıyla konuşmuşluğum yokk.. olamaz da zatenn... sonuna kadar atatürkçü, laik ve demokratik bir aileden geliyorumm.. ay yazık sizin gibi yobazlara yaaa ya sizin resmen beyninizi yıkıyolarrr... müslüman olmak türban takmak deildir... tmm namaz kıl, iyilik yap, sevap işlee.. ama türban takmayıpta melek gibi bi kişiliğe sahip insanalr da var.. o yüzden saçma sapan konuşmayınn.. gerçekten okumuş üniversite mezunu kültürlü kişiler bu söylediklerinize anca gülerrr sonuna kadar çağdaşım ve türbana karşıyımm.. ileride allah nasip eder de kızım olursa asla ve asla türban takmasına izin vermeyeceğiimm.... anti türban anti şeriat anti anti yobazlık...

Anketci merve94 Tarih: 2010-07-27 08:13:25
evt öylelerine gerçekten sinir oluyorum bende

Anketci gül güzelii Tarih: 2010-07-26 15:12:06
tabiki kişisel bakımını yapsın. temizlik dinin gereğidir zaten. isterse hafif makyaj ve güzel giyimiyle güzelliğini tamamlasın. hayattan kopmasına ne gerek var. benim sinir olduğum kişiler türbanını takıp, yüzünü yarım kilo fondötene bulayıp, çok aşırı süslü sanatçı gibi giyinip, çok ağır göz ve dudak makyajı yapıp kapalıyım diye geçinen türbanlılardı.

Anketci merve94 Tarih: 2010-07-26 14:01:31
türbanlı diye bakımsız mı olsun yani??
hayattan mı kopsun anlamıyorum??


Anketci gül güzelii Tarih: 2010-07-26 10:58:32
senin görüşün merve onada saygı duyarım. fakat türbanın siyasi simge olarak kullanılmasını sevmiyorum. benim gördüğüm türbanlıların çoğunun kıyafetleri süslü ve yüzleri makyajlı.

Anketci merve94 Tarih: 2010-07-26 10:29:23
bence çene altından bağlamak çok çirkin...insanı nene gibi gösteriyor

Anketci gül güzelii Tarih: 2010-07-24 11:46:18
ben açık saçtan yanayım.
eskiden anneannelerimiz ve babannelerimiz başörtülerini çene altından küçük bir düğümle bağlarlardı. ideal olan buydu. başını kapatanlara tabiki saygım var. fakat türbanlara biraz sinir oluyorum. çene altından bağlamak türbana 10 basar.


Anketci merve94 Tarih: 2010-07-16 20:22:51
bananız=babanız

Anketci merve94 Tarih: 2010-07-16 13:42:06
arkadaşlar burda bunun kavgasını yapacağınıza kur'an-ı kerim 'i bir kez açık okuyun....
allahu teala bizi yaratmış ve bize ,bizim iyiliğimiz için emirlerini bildirmiş!
ister ciddiye alın ister almayın!allah kullarını uyarmış..
siz isterseniz dalganıza bakın...
her koyun kendi bacağından asılır..ama yanacak olan da sizsiniz..

üzülüyorum ki ananız bananız size gerekli eğitimi vermemiş...

yazık!kıyamet günü sizin bu günahlarınızdan onlar da sorumlu...
kardeşlerim!onlar inanmıyorlarsa inanmasınlar..siz iki kere açıp okusanız kur'an'ı herşeyi anlarsınız..

insanlığın ne kadar büyük ve kötü bir sona doğru gittiğini..cehennem azabını düşünün biraz..ve islama "gericilik"sloganını verenlerden uzak durun..


Anketci esee55 Tarih: 2010-03-01 15:34:01
bana göre hiçbiri ama takanlarada sonsuz saygım var

Anketci m mustafa efe Tarih: 2010-02-27 19:03:36
tevbe suresinin 33.ayetine bakarsanız orada setr(baş örtüsü) in niçin takılması gerektiği yazıyor.diyor ki :"allah sizi tertemiz yapmak ve günahlarınızdan arındırmak istiyor"diyor rabbim,o halde günahlardan arinmak ve tertemİz olmayi kİm İstemez kİ? diyorum ben de.zaten rabbim ne emretmişse onda bir hayır vardır.örn:namaz olmasaydı bizi kötülükten alıkoyan, rahatlatan cennet vesilesi olan şey olmayacaktı.zekat olmasaydı zenginler fakirliği hatırlamayacak,hayırın büyüğünü yapamayacak fakirler de zenginlere hep farklı bakacak aralarında sevgi saygı gelişmeyecekti!rabbim ne söylemişse onda bir hayır vardır.bunu gören(hakkıyla)bilimadamları müslümanlığı seçiyor.demek ki rabbim ne buyurmuşsa onu yapacaz yoksa nasıl gircez cennete!adami ünİversİteye sinavsiz alanlari gördünüz mü hİç!

Anketci rumbush Tarih: 2010-02-06 01:31:27
selin selin ben seni sewdm dostum ve sana katılıorm kuranda turban gecio ve allah'ın emri oln bişey

Anketci esee55 Tarih: 2010-01-17 14:11:18
hiçßiri bea xd

Anketci bjk_gülçin Tarih: 2009-12-27 01:48:05
türbana kesinlikle karşıyım.başörtüsü diyorum ayrıca laranın söylediklerinin bir kısmına katılıyorum.kuranda saçma olan hiçbirşey yoktur.

Anketci Evanescence84 Tarih: 2009-12-16 22:02:04
evet atatürk türbanı falan yasaklamıştır ben şahsiyen atatürk ün ilkelerinden gidiyorum lara12345 size kesinllikle katılıyorum çok doğru bende her ikisine karşıyım

Anketci Lara12345 Tarih: 2009-11-07 10:15:23
az önceki yorumuma daha detaylı bir açıklık getirmek istiyorum. dindar insana saygım var ama dini saptıranlara hiç yok. kuran da diyelim ki başınızı sıkı sıkı kapatın tek bir teli bile görünmeyecek diyor, insanda biraz akıl var mantık var. kuran size kendinizi doğrayın falan derse yine de yapıcak mısınız. onu geçtim müslümanlık çok güzel bir din tabiki onu mahfetmeyene. her dinden öğrenilecek çok şey vardır. neden dinin güzel taraflarını öğrenip uygulayıp, saçma kısımları da bırakmıyorsunuz. din insanlara seçme şansı vermiştir zaten. ayrıca soruyorum burda bu kadar dinine bağlı olan insanaların kaçı dine inanmayan bir aileden gelip kendi düşünceleriyle dine inanmaya başlamış. herkes ailesinden görüyo öğreniyo, herkesin babası korkutuyo yok 80 yıl yanıcaksın bilmemne, sonra hayatınızı dine adıyosunuz. bunu da geçtim belki bende erkeklerin saç telinden tahrik oluyorum. o zaman onlarda kapatsınlar başlarını. yada bende evlendiğim erkeğin ilk benimle birlikte olmasını istiyorum. erkeklerin öyle istekleri varsa benimde var.
bunları da geçtim. birinden çok iyi bir açıklama istiyorum. neden saçımızı hiç bir teli görünmeyecek kadar kapatmamız gerekiyor. saçı da yaratan allahsa neden hem bize saç vermiş hemde kapatın demiş. saçı kazıtınca da türban takmaya gerek kalmıyor. o zaman ne yani saçla ilgili sorununuz nedir. biri bana açıklasın lütfen


Anketci Lara12345 Tarih: 2009-11-07 10:04:20
nasıl insanlarsınız ben anlamadım ki. saçı erkek görünce noluyomuş biri açıklasın lütfen

Anketci yasemin bülbül Tarih: 2009-09-27 00:09:31
başörtüsü..eskiden anneannelerimiz başlarını öle kapatırdı çene altından bir küçük düğüm..masum tertemiz bembeyaz..türban günümüzde siyasi bir sembol türban keli,mesinden bile hoşlanmıoyrum..türban takıp da ip gibi üçgen kaşlar,sahne makyajı,daracık kıyafetler giyip orda burda fingirderseniz kimseden de saygı beklemeyin..ben çarşafa b,ile saygı duyuyorum yeter ki amacından sapmasın...

Anketci rockkk; Tarih: 2009-09-21 22:08:49
aslında ben içimi dökmek isterim herkezin görüşüne saygılıyım ama ben türbanada baş örtüsünede karşıyım ama takana saygım var ben takar mıyım hayır takmam... biz özgür bir ülkede yaşıyoruz herkezin inancı kendine. birde şu konu var milletvekili bayanların türban meselesi ki bence türkiye cumhuriyetinin milletvekilinin başı kapalı olmamalıdır. bu karşıyım. ne kadar özgür bir ülkede yaşarsak yaşayalım laik olduğumuzuda unutmayalım.

Anketci gül güzeli Tarih: 2009-09-19 11:02:54
ikisini de sevmem. başörtü hadi gene neyse de türbandan nefret ederim. açık şaç özgür olmak en iyisi.

Anketci açmamış gül Tarih: 2009-09-18 13:35:20


kafayi ortmek icin kullanılan bir tek bez parcasına verilmis iki ayri isimlerdir.aralarindaki fark sadece amac farkliligidir.basortusu eskilerde hanimefendiligi simgelerdi ama o kadar carpitildiki adi turbana dondu siyasi fikiri belirleyen bir simge bir arac oldu.

kemal dervis in soyledigine gore turban, basortusunden daha modern bir giyim sekli imis..ne yapıcan sen modernliği dini görevini yerine getir tmamdır ...


Anketci .sezer. Tarih: 2009-08-08 13:35:03
arkadaşlar herkezin dini kendine . . .

Anketci gül güzeli Tarih: 2009-08-02 13:45:23
hiçbiri.

Anketci rockkk; Tarih: 2009-05-01 14:36:50
ya aslında herkezin kendi kararı

Anketci sena1907 Tarih: 2009-03-23 14:21:19
blmiorum :/

Anketci atknesmr Tarih: 2009-03-08 13:52:08
başörtüye hayır

Anketci aLara.34 Tarih: 2009-02-14 19:28:41
iremgfb cnm bnm turbana karşı olablrsn ama başörtüye nie karşısın anlayamadm allahın bi emri.. sn tam bi din düşmanısın . ayaqını denqk al qslm .

Anketci trgthndynryln Tarih: 2009-02-12 00:06:36
bir önceki yorumumda yanlış bir anlaşılma olabilir.ben türban takanlardan nefret ediyorum dedim fakat ben türbanı kendi isteğiyle takanlara değilde para verilip te türban takıcaksınız diye türban takanlardan nefret ediyorum.onların tamamı para için türban takıyor ve hepsi birer salak.ayrıca facebook 'ta "kafada türban yüzde bİr kİlo makyaj,dar kiyafet gİyenlere bİ tane koyasi gelen" grubuna katılabilirsiniz.tabi türbana karşıysanız.tam 71.754 üyesi var ama bu sayı değişiyor.zor bir şey değil facebook ta grup ara kısmına yukarıda yazdığımı yazın ve katılın.ve ayrıca diğer arkadaşlarımın bazılarına katılıyorum laik bir ülkede yaşıyoruz ve ikisininde yasak olması Şart!!!!!!

Anketci iremgfb Tarih: 2009-01-29 12:03:25
ikiside aynı sey ikisinede karsıyım

Anketci atknesmr Tarih: 2009-01-27 14:30:34
türbana ben karşıyım bu ülke laiktir hem başı açıkla türbanlı arasında ayrımcılık olur mesela üniversitede dinci bir öğr. olsa türbanlıya daha çok yaklaşır...

Anketci gs.1994 Tarih: 2009-01-06 20:12:43
ya eskiden türbanmı vardı lütfen bi cevap yazın eskiden varmıydı varsa örnekte istiyorum.. takçaksanız doğru düzgün başörtünüzü takın o zaman nereye girmek istiosanız girin üniversiteye de girin hastanenizede...

Anketci rockkk; Tarih: 2009-01-03 14:14:52
aklan bende senin gibi düşünüyordum eskiden istanbulda izmir... vb şehirlerde yok ama biz şuanda ailemin tainleri nedeniyle sivastayız sivasa gel bak bi 6 yaşında çocuğa başını kapattırıyorlarmı diye.

Anketci aklan Tarih: 2009-01-03 13:14:39
dinimizde türban takın ya da baş örtüsü takın diye bir emir yok. dinimizin bayanlara emri "başınız dahil belli bölgelerinizi örtün." ama bir bayan, baş örtüsü serbest iken "illâ ki türban takacağım" diyorsa (böyle diyen var mı bilmiyorum) kesin başka bir amacı vardır diye düşünüyorum. ayrıca ben türkiye'de hiç altı yaşındaki çocuğu türban takmaya zorlayanı görmedim.

Anketci iremgfb Tarih: 2009-01-02 23:14:02
hiçbiri

Anketci gs.1994 Tarih: 2009-01-01 00:20:25
bu benim yorumum benim yaptığın yoruma karışçaksanız düzgün karışın müslüman kardeşlerim..

Anketci rockkk; Tarih: 2008-12-24 19:45:00
kummm.. ben türban takanları kötülemiyorum sadece 6 yaşındaki çocuklara başını kapatanlara diyorum benim büyükanneminde başı kapalı ve ben ona saygı duyuyorum...

yanlış anlama


Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-12-24 13:02:47
ben kimseye kötü örnek olmuyorum sadece kendi fikirlerimi yazıyorum kimse bana bu konuda karışamaz

Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 07:11:49
ya arkadaslar allahinizin askina yapmayin böyle bu gördügüm benim güzel ülkemin inancli insanlari olamaz biraz kendi köklerinize inin annenize mesela hadi bilemedim büyük anneniz onlarinda suan sucladiginiz hor gördügünüz sadece dininin yapmasi gerekenleri yapan müslüman kardeslerimizden bi farklari olmadigini göreceksiniz
kendinizi kaybedeceginize sorgulayip yargilayacaginiza ve tüm zamaninizi bu sacma sapan tartismalar gitgellerin aslinda kendi icinde emin olamadiginiz su gitgelleriniz arasinda kaybedeceginize arastirin sorun görün öyle yargilayin olurmu..


Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 07:06:56
hele bana bi bak gs 94 müsün nesin atatürkü karistirip rahmetliyide kendi günahina bulastirma okeyyyyyyyyyyyyyy
o ne öyle laik luik senin laiklik anlayisin bu ise sen benim gözümde en cahil kalmis varliksin laiklik kendi dinini öz degerlerini kaybetmekle olmuyo sen ki kendi dinini laiklige belese veren insan gün gelir neyse gerisini anlamisindir umarim
lütfen benim dinime benim müslüman kardeslerimede dilini uzatma koparmiyim senin o pis dilini manyakkkkkkkkkk


Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 07:03:09
bak ecoscum hicbiri deme
ya basörtüsü de yada türban de yok ben ikisinide tasvip etmiyorum diyosan yorumda yazmaki baskalarina kötü örnek olmayasin


Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 07:00:51
türban yada basörtüsü benim icin hic farketmez cünkü sonucta her ikisindede dinimizin gerektirdigi görevi yerine getiriyoruz tek karsi ciktigim sey saclarini örttügünü sanip saclari bi yandan bi sagdan soldan disari cikan bayanlar ben kapansaydim önce basörtümün altindan inceden bir örtü takardim sonra basörtüsü benim annemde öyle yapiyor yani yapmisken ya yapacaksin ya yapacaksin bu benim fikrim ve öyle dar seyler felanda giymiyiceksin vücud hatlarini belirten yani bunlar bana ters geliyo bol vücud hatlarini belli etmeyen seyler giy sonucta esin senin en mahrem olan yerini görsün ne gerek varki kapandim dedikten sonra baskalarinada kendini göstermeye benim icin budur yani arkadaslar

Anketci dicle Tarih: 2008-12-19 17:52:11
hangisiyle baş dinimizin dediği gibi kapanıyorsa odur... türbanla başörtüsü aynı sayılır..bu olayıda amma büyütüyolar

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-12-15 20:47:54
bana göre hiçbiri

Anketci aşk_yakar Tarih: 2008-12-14 21:11:35
dinimiz kapanmamızı istiooo istediğini başına sar

Anketci rockkk; Tarih: 2008-12-10 16:58:08
*esra* hayır amada 6 yaşında bir çocuğa bir kere ergenliğe girmesi lazım mış çocuğun yada yetişkin bir birey olması gerekiyormuş başını kpatması için anlıyormusun altı yaşında ya

Anketci *esra* Tarih: 2008-12-10 15:45:34
yaa siz resmen din düşmanısınız uff..

Anketci gs.1994 Tarih: 2008-12-01 20:03:08
demokrasi sadece özgürlük değildir demokraside bazı sorumluluklarda vardır ve bizimde bunları bilmemiz gerekir.!!!

Anketci rockkk; Tarih: 2008-11-28 23:34:27
sahiden bu sivas ta çok var 6 yaşında çocuğa bile başını kapattırmışlar yok artık kardeşim böyle bişey ya inanamıyorum çocuk daha tamam büyüyünce kapatırsın bir şey diyemem ama 6 yaşında çocuğada artık ne diyim adı üstünde çocuk

Anketci g_e_m_i_c_i Tarih: 2008-11-26 18:19:26
ben cevaplamadım çünkü ikisinide istiyorum.

Anketci sevda Tarih: 2008-11-24 20:28:06
bence kesinlikle türban olmamalı.
laik bir ülkede yaşıyoruz . ve dinin gereği türbana girmek değildir.kur'an da mahrem yerlerinin örtülmesi söylenmiştir. saç mahrem yeri olmuyor. hele de kara çarşafla dolaşanlara ne demeli. bide çağdaş türkiye cumhuriyetinin vatandaşı olacaz.
biz kendimiz bu laikliği yokedersek diğer ülkeler napsın.
biraz mantıklı düşünün türbana çarşafa giripte ağzını dahi kapatmak dine bağlılık olmuyor. hepimiz müslümanız. ibadetimizi yapıorz. türbana girmekte noluyor. başörtüsünü demiyorum. türbann artık 6 yaşındaki çocuga bile türban takıyorlar yuh diyorum başkada bişy demiyorum!!!


Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-11-20 21:26:59


Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-11-11 00:00:00
peri*kız ne diyeceksen açık konuş burası seninfikrin.com değilmi adı üstüne bu benim fikrim ben türbanı sevmiyorum ama takanlarada elbette saygım var ben sevmiyorum diye dinimden sapmış biri değilim sadece türbanı sevmiyorum zorunlu olduğunada inanmıyorum ama dinimi çok seviyorum

Anketci *peri kız* Tarih: 2008-11-10 00:00:00
gs.1994 sana katilmiyorum

Anketci *peri kız* Tarih: 2008-11-10 00:00:00
ecos 55 sana katilmiyorum saten biliyorumm kim sizii acdirdinii ama neyseee

Anketci rockkk; Tarih: 2008-11-02 00:00:00
bn türban takana saygılıyım takmayanada saygılıyım mesela bnm annemin başı açık ama annem inançsızda diil başını açarsan günah ama bunu inkar edersen dinden çıkmış oluomuşsuz din öğr bize anlattı ama dorumu bilimicim

Anketci .sezer. Tarih: 2008-11-01 00:00:00
off bu ankaeti kim yaptı ortalıgı karıştırıyo

Anketci .sezer. Tarih: 2008-11-01 00:00:00
yeter ama yaw kafam şişti

Anketci gs.1994 Tarih: 2008-10-28 00:00:00
selin-selin biz size başörtüsü örtmeyin demiyoruzki (türbanı örtmeyin )ya da örtçekseniz doğru düzgün ve atatürk'ün izinde örtün. eskiden türban varmıymış bi sor bakalım büyüklerine...

Anketci gs.1994 Tarih: 2008-10-28 00:00:00
biz laik ve demokratik bir ülkede yaşıyoruz atatürk ne yaptıysa onun izinde gideceğiz. bunu o koca türbanlı kafanıza sokun.. ayrıca afedersİnİz ama (kafasına türbanı takıyo yüzünde 10 kilo boya kıçında daracık pantolon) bu şimdi müslümanlık mı oluyo size sesleniyorum !!!!!!!!!!!!türkİye laİktİr ve laİk kalacak!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anketci .sezer. Tarih: 2008-10-27 00:00:00
arkadaŞlarrrrrrrrrr
neden böyle kendİnİzİ yİyorsunuz.
bunun yüzünden hepİnİz bİrbİrİnİze gİrdİnİz.herkesİn kendİ düŞüncesİ .türkİye böyle Şeyler yüzünden böyle kendİnİ yerse artik...


Anketci .sezer. Tarih: 2008-10-27 00:00:00
kuranı kerimde türban kelimesi geçmemekte .arkadaşlar lütfen diger kişilerin düşüncelerine saygı gösterelim.

Anketci atknesmr Tarih: 2008-10-16 00:00:00
türban takmasınlar

Anketci cagla_gs Tarih: 2008-10-03 00:00:00
isteyen kapali olur isteyen olmaz ama gelecekdede olmayacak olanlar hic dindar degil

Anketci @İREM@ Tarih: 2008-10-01 00:00:00
selin senin dediklerin benim için hiçbişey anlam etmiyo ben çağdaş ve atatürkçü bir ailenin kızı olarak karşıyım senin dediklerinede katılmıyorum bunları bana dememiş ol tmm bişey bilmiyorum ama şu belli ki hiç kimse zorla kapanamaz bunu yapamazsın ben türbana karşıyım o kadar banada bişey anlatmana gerek yok ben kendimden gayet memnunum

Anketci trgthndynryln Tarih: 2008-10-01 00:00:00
türbandanda da türban takanlardan da nefret ediyorum

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-09-22 00:00:00
bi türbanla müslüman olunmuyo illa başımızı kapatmiycaz diye cehennememi gitcez siz nerden biliyosunuz cehenneme gitcekmi bunu allah bilir sen bilemezsin selincim

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-09-22 00:00:00
bence hiçbiri türban takmamak günah değildir biz laik bi ülkedeyiz laik bi ülkede türbanda takılmaz

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-09-20 00:00:00
esra sanane onların günahından sevabından sen ilgilenme bu kadar büyültülcek bi konu değil

Anketci *esra* Tarih: 2008-09-19 00:00:00
biz sevaba yönlendiriyoruz bacım...amacımız kötü diğil ama artık susuyorum bni ilgilendirmiyo bn bi müslüman olarak görevimi yaptım kafaya bişey girmiyosa ben napiyim...aamaaan herkes kendi mezarına girecek ve herkes kendİ mezarinda kabİr azabi çekecek.!

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-09-19 00:00:00
lütfen böyle tartışmalar yapmayın herkezin sevabıda günahıda kendine

Anketci *esra* Tarih: 2008-09-06 00:00:00
allahım yaa irem ve saz arkadaşlarıı hiçbşi bilmiyosunuz susun ya lütfen susun rezil etmeyin kendinizi..yerinizde olmayı hiç istemezdim düşünceleriniz o kdr saçma kii sadece gülüyorum ben size..ama suç sizin diğil ki ailenizin küçük yaşta sizi bilinçlendirseydiler böyle olmazdı....irem bir an için kuranın türkçesini al eline okuu oku da ne haldesin gör yazık ya valla acıyorum..allah yardımcınız olsun ne diyim.!

Anketci selin-selin Tarih: 2008-09-02 00:00:00
ayrica gs1994. baŞörtmek müslümanliĞin parçasidir.müslümanlik İslamin Şartlarina ve kurana uymaktir.

Anketci selin-selin Tarih: 2008-09-02 00:00:00
İrem sana dİyorum kapali olunca müslümannlik olmuyo haklisin.müslümanlik İslamin Şartlarini yerİne getİrmekle oluyor.belkİ açik olmakla cennete gİdemezsİn ama cehenneme gİdeceĞİn kesİn.allaha tövbe edİp kapanirsan allah senİ mutlaka affeder.hem kuran da bunu bİze allah emretmİŞtİr.sen buna İnanmiyabİlİrsİn ama saçini ve de tenİnİ ergenlİk çaĞina geldİkten sonra aİlendekİler harİç hİçbİr erkeĞİn görmemesİ lazim.sen ergenlİk çaĞina geldİn mİ cevapla geldİysen bunlara uymani tavsİye ederİm

Anketci selin-selin Tarih: 2008-09-02 00:00:00
irem sana söylüyorum sen açık olabilirsin ama kuranda böyle bişey vardır.kuranı hayatında eline aldın mı türkçesini okudun mu da böyle saçmalıyosun çarpılıcaksın

Anketci @İREM@ Tarih: 2008-08-31 00:00:00
ya inanmayın böyle şeylere kuranda böyle şeyler yazıyo mu ki inanıyorsunuz türkiye demokratik bir ülke olmaktan çıktı türban çağdaş giyim tarzını engelliyo kısaca şunu söylemek lazım ki türkiye laik ve demokratik bir ülke olmalı kapanınca noluyo yani kuranda böyle bişey yazıyomu hadisöyleyin

Anketci enise-enise Tarih: 2008-08-30 00:00:00
başını açınca günah oluyor ve her saç teli için 80 yıl yanılıyomuş cehennemde dünyanın 1 yılı ahiretin 1 günüymüş

Anketci gs.1994 Tarih: 2008-08-18 00:00:00
açık saçlı olunca ya da başörtüsü takınca müslümanlık yok mu oluyo ama türbanlılara göre müslümanlık türban takmakla oluyo sanırım

Anketci desi Tarih: 2008-08-08 00:00:00
ya burda siz demişsinizki açınca noluyo tmm kimimiz açık kimimizde kapalı biz karışamayızki buna onlarında mutlaka bir kapatma nedeni var sorun yoldan geçen bir kapalı bayana onlar nasılsa saçımıza karışmıyolar bizde onlara karışmayalım yada kapali bİr bayan lütfen açiklasin neden kapali olduĞunu!!!

Anketci sonsuzevren33 Tarih: 2008-08-05 00:00:00
İsim önemli değil isterlerseniz "yemeni"
deyin ne önemi var. neden daha önemli.


Anketci F@+o Tarih: 2008-07-30 00:00:00
açınca noluyoki sanki!

Anketci @İREM@ Tarih: 2008-07-29 00:00:00
ikiside değil açık şaç özgür olmak saç kapatılınlı noluyosa sanki

Anketci sheker_elif Tarih: 2008-07-17 00:00:00
tabi ki türban çünkü başörtüsünü takmasan da olur saçının tamamını zaten kapatmıyo ama turban tesettürlü bir biçimde kapatıyo.


Anketci ferhunde =) Tarih: 2008-06-21 00:00:00
ikiside değil !

Anketci fatih61 Tarih: 2008-06-12 00:00:00
baş örtüsü türban ı kartel medyası kullanıyor

  Rastgele 20 Dini Konular anketi
2008-09-22 00:00:00  Sizce organ bagışı günah mı? (yorum yazın)
2007-08-03 00:00:00  Sizce kıyamet günü neden olucak?
2007-04-28 00:00:00  Namaz kılmak ne kadar kolaydır?
2007-07-16 00:00:00  Zekeriya beyaz hakkında ne düşünüyorsunuz?
2008-10-04 00:00:00  İddaa ve at yarışı haram mıdır?
2008-06-30 00:00:00  Duanın gücüne inanır mısınız?
2007-06-05 00:00:00  Ne kadar dindarsınız?
2007-08-06 00:00:00  Günde kaç vakit namaz kılıyorsunuz?
2007-06-15 00:00:00  Dinlemekten en çok hoşlandığınız ilahi sanatçısı?
2007-08-01 00:00:00  Namaz kılıyormusunuz?
2009-08-03 14:57:54  En büyük günah hangisidir?
2009-09-19 12:43:38  Camilerde ezan okunurken merkezî sistem uygulanmalı mı?
2009-01-04 00:00:00  Ne kadar dindarsin?
2008-09-03 00:00:00  Oruçla aranız nasıl?
2008-09-03 00:00:00  İslamın şartı kaçtır?
2007-06-17 00:00:00  Kur'an-ı Kerim okumayı biliyor musunuz?
2007-09-02 00:00:00  DİNLERARASI DİYALOG hakkındaki düşünceniz nedir?
2007-05-22 00:00:00  Türban üniversitelerde özgür olmalı mı?
2009-03-19 15:56:30  Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi okullarda zorunlu olarak okutulmaya devam edilmeli mi?
2008-12-10 00:00:00  Kendinizi hic günahkar hissedip kendinizden utandiniz mi?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:49
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.