Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
Bir rapçinin sevgilisi de rapçi mi olmalı? lütfen yorum yazın
evet
hayır
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-05-24 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci zazaza Tarih: 2011-01-14 20:29:53
bence olmamalı çönkü hem artislik olur erkek içinde kızı daha çok etkilerama 2side rapçi olursa düet falan yaparlar o da var kafam döndü yala

Anketci bjk_gülçin Tarih: 2009-07-12 13:31:59
hayır zorunda değil ama rap hakkında bilgin olmak zorunda

Anketci tuba_tuba Tarih: 2009-01-16 14:26:10
biras uyumlu olsunlar rapcının yanında rockcı sırıtır yha

Anketci evanescence Tarih: 2008-12-15 15:18:22
tabii aynı müziği dinlemeniz da iyi olur ama şart değil ki ondan daha önemli şeylerde var.

Anketci dıpdıpdıp:) Tarih: 2008-12-14 00:45:41
ya böyle bişi nasıl sorabilirsin cnm ne alakaa pop rock klasik rap ne farkediyo tarz mı müzik mi yani aşk o yanınız da ortak olmayıversin hem aşk farklılıklardan doğar herşeyiniz ortak olsa çok sıkıcı olur bnce yani bu konuya kafanı takma her özelliine bayıldın müzik mi kaldı slla

Anketci dilara Tarih: 2008-11-20 19:43:19
bnim sevgilim rapçı ama bn ono rockcuyum diyince deiştirdii

Anketci karanlıklar kraliçesi Tarih: 2008-11-04 00:00:00
diloşşa katılıyorum

Anketci diloş Tarih: 2008-10-16 00:00:00
bnce alakasızzzz

Anketci F@+o Tarih: 2008-09-13 00:00:00
hayır

Anketci mehmet akgül Tarih: 2008-09-11 00:00:00
yanında bile geçmiyorr

Anketci rockkk; Tarih: 2008-08-27 00:00:00
olabilir bazen konuşacak bişiy bulamıınca rap konuşursunuz ne güzel işte

Anketci summer Tarih: 2008-08-10 00:00:00
bnm sevgilim koyu rapci. bn punkciym. bise fark etmio. brbrimizi muzik tarzı icin swmioruski.

Anketci crazyprincess95 Tarih: 2008-07-14 00:00:00
ne alaka bence hayır mesala sevgilin rapçi sen rockçı olabilisin ama bu senin ve sevglinin arasında bi şey sevgilin bu duruma kızabilir ama eğer kızıyosa bi müzik tarzı için emin ol seni gerçekten sevmiyo

Anketci sheyma Tarih: 2008-07-09 00:00:00
bencede gerekli değil sevdi varsa...

Anketci nina Tarih: 2008-06-13 00:00:00
hayır

Anketci esraa Tarih: 2008-05-28 00:00:00
benim sevgilim koyu bir rapper,e bende öyleyim

Anketci maça_kızı Tarih: 2008-05-28 00:00:00
bi insan sevdiği müzik türünü sevgilsi için değiştirmez bence gerekli diil

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2007-04-18 00:00:00  Erkekler genel olarak hangi kızlardan hoşlanırlar?
2007-08-08 00:00:00  Paris hiltona kim daha çok yakışır?
2007-07-09 00:00:00  Ne tür bayanlardan-erkeklerden hoşlanırsınız?
2008-10-04 00:00:00  Sevdiğim çocuğun çıkma teklifini reddettim sonra başka bir arkadaşımla çıktığını öğrendim sizce ne yapmalıyım? (yorum lütfen)
2008-07-23 00:00:00  KIZLAR bi çocuktan hoşlanıyorum siz olsaydınız onu nasıl etkilerdiniz?
2008-09-05 00:00:00  Bir aşkta olması gereken en önemli şey nedir?
2008-05-14 00:00:00  Kızlar kimi daha çok seviyor?
2007-11-28 00:00:00  Aşk mı? Para mı?
2008-08-25 00:00:00  Cinsiyet farkı eniyi arkadaşlıgı sonuna kadar götürmez mi?
2007-07-17 00:00:00  Birisini gerçekten çok seviyorsanız.ve sevginiz de karşılıklı ise çok uzakta yasadığınız halde onunla sonuna kadar çıkarmısınız?
2008-10-30 00:00:00  Bir çocuk var,bana çıkma teklifi etti. Ama çocuğu sevmiyorum. Çıkma teklifini kabul ettirmek için peşimden koşuyor,elinden ne geliyorsa yapıyor;ama çocuğa karsı birşey hissetmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
2009-06-14 15:21:54  Aşk mı kariyer mi?
2008-06-15 00:00:00  Siz birine deli gibi aşıksınız ama o kişi ünlü ve o daha sizi tanımıyor. Ne yaparsınız?
2007-05-12 00:00:00  Aşağıdakilerin hangisi sana aşık olsa ve çıkma teklif etse kabul ederdin?
2008-12-25 00:00:00  4 senedir birini seviyorum ama hiç pas vermiyor ne yapmalıyım?
2008-10-06 00:00:00  Sevdiğin Kızın Saç Rengi Ne Renk Olsun?
2007-10-01 00:00:00  Aşk her şeyi affeder mi?
2009-01-02 00:00:00  Aldatmak mı Aldatılmak mı?
2008-12-11 00:00:00  Ask ne demek?
2008-10-09 00:00:00  Su anda gerçek aşklar kaldımı acaba bu dünyada?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:91
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.