Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Dini Konular kategorisi anketi:
Anket başlığı
Zekeriya Beyazın açıklamalarına inanıyor musunuz?
inanmam
inanırım
o adam da kim ben öyle birisini tanımıyorum
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-05-26 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci gül-güzeli Tarih: 2013-08-23 18:24:32
vallahi billahi ben o tosturuğun şişe camı gibi gözlüklerine mi puf puf yanaklarına mı küçük yuvarlak şaşı bakan nokta gözlerine mi tombulluğuna mı yoksa ekranda boy gösteremeyecek kadar kısa olan boyuna mı neresine bakacağımı şaştım.o sıra dışı tipine bakmaktan ne söylediğini dinlemeye odaklanamıyorum ki.vallahi doğru mu söyler yanlış mı söyler iyi bir ilahiyatçı mıdır kötü bir ilahiyatçı mıdır pek orasını bilmem ama şunu söylemeden geçemicem ki ben o tosturuk amcaya bayılıyorum.çok komik adam yaa.

Anketci gül-güzeli Tarih: 2013-07-30 13:56:45
kumm süpersin.hey allah iyiliğini versin.

Anketci esee55 Tarih: 2010-01-28 14:10:45
dinlemiyorm

Anketci nurr Tarih: 2009-09-01 20:31:17
inanmam

Anketci barıse Tarih: 2009-06-17 08:25:15
hayır inanmam bence o adam çok saçmaliyor ve cok sacma şeyler soluyor

Anketci cerenimo Tarih: 2009-05-11 17:34:12
beyazın sorularına çok komik cevap verdi ama inanmıyorum beyazla yaptığı röpörtajı izleyen warmı?

Anketci sena1907 Tarih: 2009-03-23 14:26:36
hyrrrrrrrrrrr

Anketci *esra* Tarih: 2009-03-10 18:23:04
o adam saçmalamaktan başka bşi yapmıyo ki..

Anketci aLara.34 Tarih: 2009-02-14 19:31:41
eedh bea o kmkine . :) tanımıourem o Şahısı

Anketci ceza-damla Tarih: 2009-01-20 20:01:51
hayır

Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 06:40:19
fallaki billaki ben o tombisin göslüklerine tombis cistik yanaklarina ppppppppppppppppppppppppp göslerine bakmaktan ne dedigine konsantre olamiyomki
birde benlerinide cok sefiyom birde kiviy kiviy saclariyini birde heran o patlamaya hazir bomba misali millete saldirislarini hele bi söz anlatirken bi saga bide sola gözlük altindan bakmalari yokmu acaba kim bana ne dedi simdi kendimi nasil savunabilirim bayiliyoyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Anketci dicle Tarih: 2008-12-19 17:48:31
evet ya o adam çok saçmalıyor

Anketci burak hakkı Tarih: 2008-12-09 15:49:10
noo kendisinden özürrr


Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-11-17 16:22:40
bilmemki

Anketci cagla_gs Tarih: 2008-10-03 00:00:00
bilmem dinlemiyorum

Anketci enise-enise Tarih: 2008-08-30 00:00:00
İnanmam allah korusun o adam hep saçmalıyo

Anketci F@+o Tarih: 2008-07-30 00:00:00
kesinlikle hayırr

Anketci ayşenurbe Tarih: 2008-07-18 00:00:00
bence çok saçma şeyler söyleyebiliyor

  Rastgele 20 Dini Konular anketi
2008-10-19 00:00:00  Sizce Zekeriya Beyaz iyi bir ilahiyatçı mı?
2008-12-10 00:00:00  Sizce gercek bi müslüman kimdir?
2007-05-30 00:00:00  İslamiyete laiklik söylemi mi yoksa ılımlı islam mı daha fazla zarar veri?
2008-08-30 00:00:00  İslam dini dışında bir dine mensup bir ailenin ferdi olarak doğsaydınız İslam dinini kendi terchinizle seçeceğinize inanıyor musunuz?
2009-01-04 00:00:00  Ne kadar dindarsin?
2008-09-03 00:00:00  İslamın şartı kaçtır?
2007-08-03 00:00:00  Sizce kıyamet günü neden olucak?
2007-07-08 00:00:00  Bir inanca mensup olduğunu söyleyenler inançlarının gereklerini neden yapmazlar?
2007-08-06 00:00:00  Günde kaç vakit namaz kılıyorsunuz?
2009-07-25 11:10:34  Ufolara inanır mısınız?
2008-09-03 00:00:00  Oruçla aranız nasıl?
2007-07-16 00:00:00  Zekeriya beyaz hakkında ne düşünüyorsunuz?
2009-01-28 00:00:00  Hz. Muhammed kaç yaşında peygamber olmuştur?
2007-08-01 00:00:00  Namaz kılıyormusunuz?
2008-05-26 00:00:00  Zekeriya Beyazın açıklamalarına inanıyor musunuz?
2007-04-28 00:00:00  Namaz kılmak ne kadar kolaydır?
2007-05-21 00:00:00  Beş vakit namaz kılıyor musunuz ?
2008-10-04 00:00:00  Var mısın yok musunda kazanılan para helal mıdır haram mıdır?
2007-07-16 00:00:00  Kur'an Okuyor musunuz?
2008-10-04 00:00:00  İddaa ve at yarışı haram mıdır?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:75
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.