Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Toplum kategorisi anketi:
Anket başlığı
Bez Bebek Dizisini İzliyor Musunuz?
Ewet
Hayır
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-06-17 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci ezgivatan Tarih: 2013-02-19 22:36:22
cok saçma bir dizi birkeresinde bakmıştım hemen degıstım hayatımda o kadar saçma bir dizi görmedim

Anketci love.star Tarih: 2011-04-03 12:18:47
kızın kaç yaşında melis-deniz

Anketci melis-deniz Tarih: 2010-03-02 19:47:47
evet ben 24 yaşındayım ama hala kızımla beraber izliyorum.

Anketci kaya 77 Tarih: 2009-10-08 19:57:48
hayır

Anketci __nihal__ Tarih: 2009-09-28 22:57:09
hayirrrr

Anketci sugar_prenses Tarih: 2009-09-06 13:20:53
izlemiyorum ama bazen çok güzel oluyo küçük büyük herkes o diziyi seyrediyo

Anketci preety girl Tarih: 2009-07-13 18:50:47
hyrr

Anketci baros Tarih: 2009-01-23 14:33:31
bence iğrenç bi dizi ..tvde dizi kalmasa bi
le yine onu izlemem


Anketci başak_12 Tarih: 2009-01-20 20:17:39
izliyorum acayip güzel bir dizi

Anketci EREN HAYRANIYIM Tarih: 2009-01-12 18:00:07
hergün baŞka bİr macera oluo. selenada da İyİlİk vee kötülük svaŞiii

Anketci EREN HAYRANIYIM Tarih: 2009-01-12 17:59:22
hİçte saçma deĞİl. 14 yaŞima gelsem bİle İzlerİm. selenadan daha güzel olduĞu kesİn.hergün baŞka bİr m

Anketci ceza-damla Tarih: 2009-01-11 21:36:30
evet

Anketci cagla_gs Tarih: 2009-01-02 19:12:48
tv de bisey olmadimi izliyorum

Anketci xxxEmRexxx Tarih: 2008-12-06 22:47:07
vakit buldukça izliyorum

Anketci dicle Tarih: 2008-11-07 00:00:00
derslerden sınavdan bilmem neden vakit kalıomikide dizi izleyelim?zaten bez bebek izlicek yaşı çoktan gçtim

Anketci (((((ece sinem))))) Tarih: 2008-11-03 00:00:00
yok cnm o kadar da çocuk değilim

Anketci crazy_ece Tarih: 2008-10-26 00:00:00
hayır cnm o aşamaları geçik artık izlemiom

Anketci rockkk; Tarih: 2008-10-26 00:00:00
izlemiom

Anketci seferdemir Tarih: 2008-10-14 00:00:00
hayırrr

Anketci blackdeath Tarih: 2008-09-30 00:00:00
o kadar saçma ve berbat bi dizi ki ...

Anketci rockkk; Tarih: 2008-09-08 00:00:00
çocuk gibi oturup onu izliycem

Anketci erenci arzu Tarih: 2008-09-02 00:00:00
evet

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-08-31 00:00:00
hiç kaçırmam

Anketci gulcinij Tarih: 2008-08-09 00:00:00
eft isliosss :d

Anketci @İREM@ Tarih: 2008-07-20 00:00:00
çok saçma bi dizi

Anketci ceyda ateş fanı Tarih: 2008-07-13 00:00:00
yess

Anketci tatlı kız ece Tarih: 2008-07-01 00:00:00
ewetttttttt sonuna kadar

Anketci arda_turan_aşığı Tarih: 2008-06-24 00:00:00
sewe sewe

Anketci helin_ua Tarih: 2008-06-18 00:00:00
ewet

  Rastgele 20 Toplum anketi
2009-07-10 12:20:51  Hangi şehirde yaşamak istersiniz?
2008-04-09 00:00:00  Siz hangi tip kızı daha beğenirsiniz?
2008-08-23 00:00:00  Mardinin en güzel ilçesi?
2007-08-13 00:00:00  Yaprak dökümü dizisinin en kötü karakteri?
2009-07-03 14:46:44  Başka bir ulusun vatandaşı olmak ister miydiniz?
2007-06-26 00:00:00  Çocuğunuzun cinsiyetinin ne olmasını isterdiniz?
2010-02-04 16:03:40  Karışık bir ortama girdiğinizde insalara bakınca ilk dikkatinizi çeken şey ne olur?
2007-09-06 00:00:00  Hangi ayda doğdunuz?
2007-07-17 00:00:00  Kendinizi hiç deli hissettiniz mi?
2009-01-03 00:00:00  Filistini Destekliyor musunuz?
2008-06-19 00:00:00  Sizce CÜNEYT İsmi Güzel Mi?
2008-09-01 00:00:00  Sizce Binnur İsmi Nasıl?
2008-07-30 00:00:00  İan sonmerhalder nasıl biri?
2008-07-06 00:00:00  Hangi mevsimi tercih edersiniz?
2008-08-07 00:00:00  Tunceli ilinin en güzel ilçesi hangisi?
2008-06-05 00:00:00  Barış akarsuyu unuttunuz mu?
2008-03-23 00:00:00  Taşıyıcı annelik sizce uygun mudur?
2007-06-18 00:00:00  Toplumumuz bilinçli mi?
2008-06-03 00:00:00  Bulut İsmi Güzel Mi?
2007-07-18 00:00:00  Hangi dizi daha güzel?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5435
Çevrimiçi kullanıcı:71
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.
site tasarımı "hive designs" tarafindan yapılmıştır.