Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Magazin kategorisi anketi:
Anket başlığı
Sizce en güzel ses kimin?
gökhan özen
keremcem
emre aydın
ismail yk
hiçbiri
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-06-19 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci muhtesem1 Tarih: 2011-11-04 16:01:42
hiçbiri

Anketci bilimadamı Tarih: 2010-06-03 18:44:40
petek dinçözün

Anketci bilimadamı Tarih: 2010-06-03 18:44:39
petek dinçözün

Anketci keremcemkolik Tarih: 2010-03-09 18:45:10
karı gibi sesi var gökhnın

Anketci gkncı Tarih: 2010-03-02 21:18:52
bu sorumu şimdi yaniiii yaa gökhan özenİn sesİ çooook güzel diğerleri halt etmiş gökhan özen gİbİ bİr sanatçinin yaninda çok içten sölüyo en güzel ses gökhanindir . nokta


Anketci keremcemkolik Tarih: 2010-01-05 20:50:03
müzik ruhun gıdasıdır.ve bu şarkılar tam anlamıyla bir şaheserdir. bir şarkı bu kadar mı dokunaklı bu kadar mı insanın yüreğini titretir.olağanüstü birşey.hemen hemen hergün bu sesi bu ahengi duymasam içim rahat etmiyor. adeta tiryakisi olmuşum. bence oldum olası bu denli kaliteli,bu denli duygu yoğunluğu bir şarkılar dinlememişim.İçimdekileri ancak böyle ifade edebildim.Şu anki ruh halim içim kelim.


Anketci keremcemkolik Tarih: 2010-01-05 20:46:39
keremcemin ve emra aydının ses süpr ötesii zatn başkada ses yok anktte:)

Anketci blnt_o Tarih: 2009-10-08 17:03:21
ea ve kc

Anketci Keremcem_glcn Tarih: 2009-09-10 17:07:33
keremcem ve emre aydın tabikidee ikisninde süpr ötesi sesleri var:....

Anketci keroo Tarih: 2009-07-28 21:10:07
kc ve emre'm ismailcimde eh güzl işte ama şarkılar süpr:d:.....

Anketci ezgiezgiezgi Tarih: 2009-04-11 16:46:50
bunlarin arasinda gökhan özen diyorum

Anketci sibel gökhan Tarih: 2009-02-10 21:24:56


Anketci sibel gökhan Tarih: 2009-01-18 10:37:07
en güzel ses gökimin en büyük gökhan özen

Anketci gökhandicle Tarih: 2009-01-13 18:37:21
gökhan özenin tabiki yerim onu bn askim bnm seni cok seviyorum bitanemsin

Anketci gülcann__krmcm Tarih: 2009-01-08 17:16:24
üstelik çok kötü sesi var

Anketci gülcann__krmcm Tarih: 2009-01-08 17:15:52
@ysun bakıojrum sana nolcak güldürme bni yaaa git işine cırtlak sesli olduğu belli oluo bari intraz etme

Anketci sibel gökhan Tarih: 2009-01-06 18:55:21
en güzel ses gökhan özenin yerim onu

Anketci gizem_ Tarih: 2008-12-15 16:21:30
yha keremceminde fena deil ama emre aydınla kıyaslanamaz emremin sesi müthiş o kadar harika bi ses olabilirmi her şarkıya yakışıyor canlı olarakta dinledim albümdeki sesinden hiç bi farkı yok onun sesi şarkıları insanı çok duygulandırıyo o kadar içten o kadar duygulu söylüyo ki hayran kalmamak mümkün deil

Anketci gizem_ Tarih: 2008-12-15 16:21:26
yha keremceminde fena deil ama emre aydınla kıyaslanamaz emremin sesi müthiş o kadar harika bi ses olabilirmi her şarkıya yakışıyor canlı olarakta dinledim albümdeki sesinden hiç bi farkı yok onun sesi şarkıları insanı çok duygulandırıyo o kadar içten o kadar duygulu söylüyo ki hayran kalmamak mümkün deil

Anketci atknesmr Tarih: 2008-12-13 16:02:30
keremceme herkes yakışıklı diye oy veriyo yakışıklığı bırakın sese bakın sese

Anketci @ysun Tarih: 2008-11-30 17:58:26
bana bak gulcan eger keremcemi seviyorsan oyunu ver ve haddini asma lutfen...eger gokhan ozen detone olsaydi turkiye ve yurt disinda milionlarca fan lari olmazdi... ve de ona sakin bir da cirtlak falan deme.... anladinmi... en buyuk g-o-k-h-a-no-z-e-n

Anketci gülcann Tarih: 2008-11-22 19:07:59
kulaklarını yıkat sen emre aydında öle bi ses varki maşaallh süper avrupanın sanatçısı emre aydn sn hala ne konuşuosun keremcemin seside amerikanın amerikalı yapımcı keremcemin sesi çok beğndi amerikada şarkı söleyeck hani gkhanın marifetleri gerçi yok ki onun marifeti ses yok tip yok fizik yok ne işe yararsa

Anketci gülcann Tarih: 2008-11-22 19:03:21
allah sni napmasın gökhan özen adam mı bea keremcemle gökahn özn kıyaslanamaz en iyi kalpli demişsin en iyi kalbi oln insn başka birini dövdrmak için adam tutr mı yada jetskyle kayboldum die yalanlar sölermi bi git işine yaa zevksizlik göbk adanız resmn zevksizlik abidesiniz gkhan öznin ses çıkarmak için yırtılıo bide ses olsa nese ama keremcem yavaç sölüo damrdn akıo

Anketci gz_em_re Tarih: 2008-11-15 00:00:00
emre aydın şüphesiz...1.liği hak ediyor...

Anketci !!!CERRAH!!! Tarih: 2008-10-20 00:00:00
kimsenin keremcem'e bunları söylemeye hakkı yook..bence dünyada eşsiz bir ses..sevmek zorunda değilsiniz,ama lütfen kelimelerinize dikkat edin..

Anketci gizemli_girl Tarih: 2008-10-01 00:00:00
emre aydın

Anketci dilekK_1995 Tarih: 2008-09-25 00:00:00
kadife sesliii aşkım tabikide keremcemmm :) keremcemin sesini beğenmeğenler gülcan arkadaşımın dediği gbi kulaklarını yıkatmalıı!!!!

Anketci doktorlar Tarih: 2008-08-21 00:00:00
gökhan özen ve kerecem


Anketci ÇaRşı96! Tarih: 2008-08-10 00:00:00
barış akarsu!

Anketci gülcann Tarih: 2008-08-01 00:00:00
keremcemle emre aydının sesi çok güzl

Anketci gülcann Tarih: 2008-07-21 00:00:00
tabikide keremcem gökhan özenin orda ne işi var ya iğrenç bir sesi var bağırmadn şarkı söleyemio

Anketci ayşıl Tarih: 2008-07-18 00:00:00
ya arkdaşlar bu sitede hep aynı şeler bıktımm

Anketci keremcem.com Tarih: 2008-07-13 00:00:00
aşkım keremcemin

Anketci sedaa Tarih: 2008-07-08 00:00:00
tabiki emre aydın bu da soru mu

Anketci ecosh_98 Tarih: 2008-07-06 00:00:00
bnce emre aydın ondan daha ii sesi olan varmı allah aşkına bnce çokh güzel bi sesi var güzel bi sesi olmasaydı fanta festivalinde görev almazdı bnce en güsel sesi oln tabi ki de "emre aydin"

Anketci keremcem.com Tarih: 2008-06-30 00:00:00
soru mu tabii keremcem yha dünyanın en yakışılı,en tatlı ve en güzel ses sahip insanı

Anketci keremcem.com Tarih: 2008-06-25 00:00:00
keremcem keremcem canım aşkım

Anketci çağlar Tarih: 2008-06-20 00:00:00
ismail yk dir


  Rastgele 20 Magazin anketi
2008-03-10 00:00:00  En iyi kadın rapci?
2007-08-16 00:00:00  Avrupa yakasının en güzeli kim?
2007-05-31 00:00:00  Hangi dizinin kaldırılmasını istersiniz?
2007-05-26 00:00:00  En beğendiğiniz dönem dizisi?
2008-03-12 00:00:00  Sizce magazin önemli mi?
2007-08-25 00:00:00  Sizce Gökhan Özen En Çok Hangisi İle Yakışıyor?
2008-06-21 00:00:00  Magazin camiasında en güzel yüzlü bayan kim?
2007-08-03 00:00:00  En zeki ünlü kim?
2007-06-06 00:00:00  Dizilerin en güzel kadın oyuncusu kim?
2008-05-17 00:00:00  Hangi erkek oyuncu daha başarılı?
2007-08-29 00:00:00  Sizce hangi ünlünün daha çok selilütü var?
2010-02-14 02:15:07  Tuba büyüküstün en çok kiminle yakışıyor?
2007-08-31 00:00:00  Grup hepside en güzel kız kim?
2007-08-24 00:00:00  Özgür çevik sizce hangi hepsi kızına yakışıyor?
2010-02-19 17:34:56  Unutamam şarkısını petek dinçözmü mustafa cecelimi daha güzel söylüyor?
2007-06-11 00:00:00  Grup hepsi niçin magazincilere hiç yakalanmadı?
2010-02-21 20:13:41  Şarkıcılardan muhteşem beşli kim?
2007-09-02 00:00:00  Gökhan özenin yeni albümdeki şarkıların hangisi güzel?
2008-03-29 00:00:00  Sanatçı olarak en başarılı hangisidir?
2010-02-22 23:36:46  Serdar ortaç mı mustafa sandal mı?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:79
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.