Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
KIZLAR beni seven bi çocuk var ama sevmediğim huylara sahip ne yapmalıyım?
Huylarından vaz geçmesini söyle vaz geçmezsse bırak sürünsün
Seni unutmasını söyle
Yüz verme
Kendinden bıktır
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-07-29 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci ağacan Tarih: 2011-03-06 18:34:52
bırak gitsin:)

Anketci osman-50 Tarih: 2011-02-05 14:34:30
o huylardan vazgeçte olmassa bırak gitsin

Anketci tan Tarih: 2009-02-03 16:24:08
ayni dert bende de var ben ona Şöyle söyledİm yyaŞim daha küçük ben kİmseyle çikamam dedİm

Anketci erendilaraeren Tarih: 2009-01-21 14:54:33
onu adam et!!!

Anketci dıpdıpdıp:) Tarih: 2008-12-14 01:13:24
ya sevmediğin huyları var ama yne de seviyomusun yne de seviyosan sevgili olun ve sevmediğin huylaırn ıdeiştirmeye çalış adam et şunu kızım ama sevmiyosan o seni seviyo diye onunla çıkçaksan hiç saçmalama ne hali varsa görsun diyorum bn bni biri seviyo diye onu sevmediim halde asla çıkmam ki bn birini seviyorum diye sevdiğim kişi de bna acıyıp bnle çıkmasın çk irenç

Anketci mehmet akgül Tarih: 2008-09-23 00:00:00
konuŞ

Anketci sarışın Tarih: 2008-08-31 00:00:00
boşwer salla ciddiye bile almaya gerek yok tabi seviyosan çık sevmiyosan takma

Anketci Swetttyyy-cixx Tarih: 2008-08-04 00:00:00
canim bence birak gitsin ama cok sevyiorsan bir sans ver ok mi ? senin icindeki celiskileri tahmin ede billiyorum eger vazgecmiyorsa seni sevmedigi anlamina gelir yada cok önemsemedigi

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2009-01-02 00:00:00  Aldatmak mı Aldatılmak mı?
2007-05-30 00:00:00  Uzun suredır beraber oldugunuz erkek arkadasınız askere gıttı.aılesıyle sadece bı kac kere gorusmussun. sevgılın askerdeyken aılesını zıyaret edermısın?
2007-07-30 00:00:00  Bakire olmayan bi sevgiliniz var,ve ona bunun önemli olmadığını söylediniz,fakat içiniz içinizi yiyor,bu durumda ne yapardınız?
2007-05-19 00:00:00  Birisiyle çıkıyosunuz ve onu seviyosunuz ama size teklif edenlerden de kopamıyosunuz ne yapardınız?
2008-12-29 00:00:00  En romantik sarkici?
2007-11-28 00:00:00  Aşk mı? Para mı?
2009-01-08 00:00:00  Hayatının aşkına ne derdin?
2008-09-25 00:00:00  Arkadaşlar bir kız var beni sevmiyor ama ben onu çok seviyorum ne yapmalıyım? (Lütfen yorum yazın)
2007-07-05 00:00:00  Hangisi daha büyük bir aşkın belirtisidir?
2011-09-04 14:51:20  Siz mi terk edersiniz yoksa terk edilen mi olursunuz?
2008-10-12 00:00:00  Şuan sevgiliniz var mı?
2008-04-19 00:00:00  Erkek arkadaşın sana bir gecelik kaçamak sonuçu brisini hamile bıraktığını söyledi ne yaparsın?
2007-04-30 00:00:00  Gerçek olağanüstü bi aşk için neleri feda edersin?
2007-08-16 00:00:00  İlk kaç yaşında öpüştünüz?
2008-12-12 00:00:00  Askinizi uzun bi zaman sonra gördünüz ona söyleyeceginiz ilk sözünüz ne olurdu?
2009-09-21 17:24:58  Aşk mı Yoksa Nefret mi?
2008-05-10 00:00:00  Bi çocukla çıktım herşey yolundayken onun beni parmağında oynattığını öğrendim uzun zaman geçti ve ben onu hala seviyorum ne yapmalıyım?(nolur yorum yazın)
2008-12-24 00:00:00  Erkekler siz kiz arkadasinizin size nasil hitap etmesini isterdiniz?
2007-05-30 00:00:00  Uzun suren bı ılıskın var.yalnız aılelerınız uyusmuyor.ve senın aılen onu damat olarak ıstemıor.naparsın?
2007-06-05 00:00:00  Aşkınıza değer verir misiniz?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:101
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.