Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Dini Konular kategorisi anketi:
Anket başlığı
Dinini değiştirmeyi düşünüyor musun?
Evettt
Kararsızım
Hayırrr
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-08-24 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci osman-50 Tarih: 2016-03-16 09:11:21
allaha çok şükür müslüman olmaktan memnunum

Anketci büyük adam Tarih: 2014-01-19 20:54:28
tabikide hayır böyle güzel bir dini neden değiştireyim ki

Anketci şuşu Tarih: 2013-03-06 17:04:05
descartes olmayan dini değiştireyim derken ne demek istedim allaha şükür hepimizin dini var!!!

Anketci Descartes Tarih: 2013-03-05 21:11:57
düşünce özgürlüğü diye bir şey var,yorumlar çok komik geldi. çocuk çocuk burdan laf fırlatıyor . olmayan dini nasıl değiştireyim?

Anketci şuşu Tarih: 2013-03-01 11:03:55
asla!
ben müslümanlıktan memnunum!


Anketci gül-güzeli Tarih: 2012-07-04 17:39:29
aşk-ı memnu_beren misin nesin saçma sapan konuşmayı bırak kapa çeneni rezil. sen ahlaksızın birisin.dinimi değiştirmeyi elbette düşünmüyorum müslümanlıktan oldukça memmunum fakat islamın bir gereği de din ayrımı yapmadan her insanı sevmek ve inanç özgürlüğüne saygı duymaktır.ayrıca o adamdan saymadığın hristiyanlar senin gibi atatürk düşmanı yobazlardan çok daha iyi ve medenidir.sana bin basarlar.sen beyin özürlünün önde gidenisin ve mağarada doğmuşsun.pislik

Anketci askımemnu Tarih: 2011-08-22 21:49:58
ışıl söyle bakalım bu pkk demekk iak parti onların kuyruğuna basmış ki böyle eylemler yapıyyor ama akp onların kuyruğuna basmasa böyle yapamazlar

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-07-31 15:03:29
ayrıca bazıları gibi olmaktansa , yobaz olup dinimi uygulamayıı, müslüman gibi davranmayı tercih ederiimm sizin gibi dinsiz imansız olmaktansa

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-07-31 15:02:11
bakalım biz kemalist bi ülkede yaşamak istiyo muyuzzzz biz türban istiyoruzz ak partiyi seviyoruzzz .. biz ak gençliğizzz

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-07-31 15:00:31
mal ke-malll öküzzzz kemalllllllll gıcık kemall türban düşmanlarıı pis kemalistlerr.. sonunuzz geldii artık günü gelince defolup gitceksinizz bu ülkedeenn yaşasın recep tayyip erdoğan yaşasın ak parti

Anketci ışıl Tarih: 2011-07-30 22:33:13
hayır tabiki düşünmüyorum aşkı memmu beren sen salağın önde gidenisin
ülke senin gibi örümcek kafalı,cahil,bilgisiz,fındık beyinli yobazlarla dolup taşıyor
bu iktidarın kölesi olmuşsunuz aklınızı çelmişler zaten yerinde olmayan beyninizi yıkamışlar
çekindiğiniz için onlar ne isterse yapıyorsunuz
kendinizi iktidara satmışsınız yazık acınacak vahim durumdasınız zavallı embesiller
recep tayyip erdogan basımıza geçtiginden beri ülkedekiii şehit sayısından haberiniz var mı sizin.
‎1999 pkk kendini fes etme kararı aldı
2000-0 şehit
2001-0 şehit
ak partİ hükümetİ baŞliyor
2002-13 şehit
2003-21 şehit
2004-73 şehit
ak partİnİn kalfalik dönemİ
2005-92 şehit
2006-121 şehit
2007-118 şehit
2008-150 şehit
2009-135 şehit
2010-141 şehit
tayyİp beyİn ustalik dönemİ
son iki haftada 28 şehit...
haydİ bakalim durmak yok yola devam (!) ;))))
recep taip erdogan basımızaaa gectiginden beriiii
şehit sayısı kat kat fazlalaştı,
ekonomimiz zayıfladı,,
kalkınma hızımız çöktü
türkiye her gün eylem yapan işsizlerle dolup taşıyor,
soygunlar-hırsızlıklar arttı
yalan mı...
elektriği,suyu olmayan köye buzdolabı-çamaşır makinesi,kaloriferle ısınan eve kömür gönderen bir zihniyetten ne hayır gelir ki sen bunu yapana kadar iş ver insalara akıl yok ki.
oy verenler bu olaylara nerelerinden bakıyorlarsa artık
akpnin gönderdiği elde kalıp marketlerde satılamamış bir paket bayat çaya,makarnaya,toz şekere,pirince,bulgura kanacaksınız
nefret ediyorum hepinizden pis tarikatçılar sizi

bu akp sizin gözünüzü kör etmiş
utanın lan halinizden.



Anketci üüü Tarih: 2011-06-29 23:24:29
aa aşk-ı memnu_beren sen benim çook hoşuma gittin her knuda katılıorum sana

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-17 16:43:01
yeni şifrenide bulcamm mmm senin gibi bi hristiyani attırtcam sitedennnn
kaç gn bu şifreyi bulmak için uğraştımmm.. doğum yılını yazmış geriii.. yani 1997.. mall yaaa.. yenisinide bulcammm.. easiz asla yedi mal şakamı yaaa. allah korusun müslümanım ben..


Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-17 16:41:11
slk yaaaaa ben buldum mallll yani şifrenide bulcammmmm haha haaaa yaşasın kötülükk... şaşırdınmı lannnn salkkk

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-17 16:39:44
yaa biri bnm şifreyi bulmuş giremiyo ben şifre değiştirdi oyle grdi.. yaa bnm şifre kim buldu
?
?

?? çok şaşkin ben


Anketci easiz asla Tarih: 2011-02-17 13:34:05
noluyo burda lan

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-17 12:49:20
baba kanadali anne türk ben..

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-17 12:48:46
kanadalıyım....

Anketci easiz asla Tarih: 2011-02-17 09:31:37
edebiyat delisi tamma bende bosvericem onu cunku o ukalanin teki ve cok terbiyesiz..bende memnun oldum sarah tanistigimiza sen nerelisin?

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-17 00:08:54
ben yazik diyor ona... kendini o ne saniyor.. ben onu anlayamiyor

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-17 00:08:07
ayçacim adini yeni oğrendi ben.. memnun oldu ben... ben isim sarah.. sen takmiyor onu boşver.. o konuşuyor kendi.. bende artik takmiyor onu.. sen onun için yormaya değmiyor ağzini.. kendini o bişey saniyor... sen ukrayna geldi mi??

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-16 23:21:25


Anketci easiz asla Tarih: 2011-02-16 21:31:19
aski memnu beren sen insan deilsin geberrrr hayvann

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-16 18:38:13


Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-16 16:51:25


Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-16 16:37:42
dunyada boyle boşlar var.. ben yazik diyor ona... kendini o ne saniyor.. ben onu anlayamiyor...

Anketci easiz asla Tarih: 2011-02-16 12:04:40
rica ederim edebiyat delisi... lan terbiyesiz aski memnu beren sen ne bicim bi insansin..soylemem gerekenin cok daha fazlasini soyledim..akil koy ve dusun dogruyu sende bulacaksin..

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-15 21:55:05
kes lannn

Anketci ireeem Tarih: 2011-02-15 19:37:45
yaa aşk-ı memnu beren sen ne biçim bi insansın yaa??

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-15 19:36:33
hadi lan git işine maydonoz kafaaa.. bu da sana

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-15 17:12:38


Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-02-15 17:12:19
teşekkür ediyor ben

Anketci easiz asla Tarih: 2011-02-15 16:04:08
bak kimsin nesin bilmiyorum ama ben gayet guzel seyler diyorum..senden cok daha terbiyeli biriyim..oturup burda sana 10 sayfa yazabilirim..ama seymezsin bile..sen cok asaglik bir insansin..terbiyeni takin..sinirlerimi bozma..hepimiz kardesiz bu dunyada..ne din nede irk farketmez..onemli olan insanin kisiligi davranislari kalbi temizligi.. sende bunlarin hic biri yok gibi gorunuyo..edebiyat delisinin avukati fln degilim..haklinin yanindayim..hic bir sebep senin bu tur laflar etmeni gerektirmez..simdi bi kerede olsa dogru dusun..yada aklindaki pislikleri bana anlatma..banane senden..hele senin gibilerden..

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-14 21:49:24
ismi de sosyetik isim.. hiç güzel değil.. kendini bi halt sanma hem hrant dinke laf etmem battı mı sana sana ne?? ağzımı bozdurma benim kes sesini??? çok bilmişş

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-02-14 21:47:31
ayça safı kes sesini sana mı düşer yorum yapmak her lafa maydanoz olma saff... sen edebiyat delisinin avukatımısın sussana sinir etme insanı

Anketci yalcin-13 Tarih: 2011-01-30 19:45:56
ayça'ya kesinlikle katiliyorum...

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-30 10:32:44
bak ister mini etegini giyipte gezsinler ister turban takipta gezsinler bu kimseyi ilgilendirmez.. nede beni.. ama bizi ilgilendiren ataturk'e vede dine laf etmen..
malmisin kardesim hristiyanlardan nefret ediyorum diosun bide hrant drik'i oldurduler ve ermeni oldugu icin uzulmedim diyosun..
ya sen bu halinle birak dinsiz bir insan olmayi insan bile olamiyosun... kapa ceneni dusun bikere.. beynin yetmiyosa git hocalara danis..


Anketci ireeem Tarih: 2011-01-29 21:58:09
easiz asla yaaa ne kadar yobazlar var değil mi? ah atam ahhh kemikleri sızlıyordur şimdi mezarında... bu zihniyet olduğu sürece biz ilerleme kaydedemeyiz... hakı değil miyim easiz asla?? yaaa baksana türban istiyo , şeriat iistiyo yaaaa defol git o zaman irana burda ne işin var.... atatürke kurban ol sen fındık beyinnnnnn yeter artık yaa susayım diyorum ama gerçekten yeterrrrrrr yaa sen kim oluyosun aşkı memnu beren , atatürke hakaret ediyosun ne hakkın var buna yaaa?? inadına cumhuriyet inadına atatürk... seni çooooooooooooooookkkk seviyoruz ataaaaammmmm yasasın atatürk'ümmm<3<3<3<3

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-29 20:56:40
bisey demiorm artk

Anketci ireeem Tarih: 2011-01-29 19:23:28
aşkı memnu beren saçmalamaaaaa.. asla ülke iran gbi olmicakk... yaşasın atatürk yaşasın kemalizmm..... sen bu örümcek kafanla bi halt olamazsın.... bence cumhuriyeti ve atatürkü biraz tanımaya çalış fındık beyinli.... defolup gidin pis yobazlar...

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-29 19:20:11
bigün tüm hristiyanlarrr yok olcak ve iran gibi olcak ülke..... türbanda gelcek.... ne öyle mini etek serbest türban yasak adaletmi bu.... ama akp getircek türbanı inşallah... oyum akppp

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-29 19:18:20
hrant dink'i öldürdüler ama pek üzülmedim... çünkü ermeniydi...

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-29 19:17:13


Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-29 19:10:21
hadi be

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-29 16:00:52
amaaaaannn saflar yaaaaaa

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-28 16:00:59
rica ederim ama boyle konularda butur seylere katlanamam asla laf soyletmem

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-28 15:41:02
çok doğru easiz asla çok sağol........

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-28 14:45:47
sen terbiyesizin tekisin ben dorulari soyluyorum... ededebiyat delisi adli uye hristiyan die boyle konussamasn hem dinsiz hemde gorgusuz biri oldugun anlamina gelir..!!!

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-28 00:47:10
sanane easiz asla.... bnm derdim seni mi gerdiii.... hristiyanlar kuyumuzu kazıyo haverin yok..... sanane bn müslümanım ve onları sevmiyorum sa-na-ne... herşeye maydonoz olma tmm mı çok bilmişşşş...... elhamdürillah müslümanızzzzzzz

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-28 00:46:44
pisliklerrrrrr..... alçaklaaaaaarrrrrr allahıma bin şükür müslümanımmmm

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-28 00:44:09
sanane easiz asla.... bnm derdim seni mi gerdiii.... hristiyanlar kuyumuzu kazıyo haverin yok..... sanane bn müslümanım ve onları sevmiyorum sa-na-ne... herşeye maydonoz olma tmm mı çok bilmişşşş...... elhamdürillah müslümanızzzzzzz

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-27 18:45:22
teşekkürler easiz asla....

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-27 18:10:47
ask-i memnu_beren cok ayip ettin baska bir dinden olmasi onu kucuk gormemiz gerektigi anlamina gelmiyo.. eger oyle oldugunu dusunuyosan ve diger dinlerdeki insanlardan nefret ediyosan dinsizsindir!!!!!!!

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-26 17:43:44
ıyyyyyyyy hristiyanlardan nefret ediyorummmm edebiyat delisi defol git bu siteden pis hristiyan... müslümanım allaha şükür...

Anketci easiz asla Tarih: 2011-01-26 12:28:29
edebiyat delisi evet hristiyan olabilirsin bencede tek din muslumanlik deil.. asla ben kotu bisey dusunmem hic bi din hakkinda sanada saygi duyuyorum diger dinlerdeki insanlari kinayanlar kendilerinden utansin..

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-25 15:09:25
bu arada sizi kınıyor ben... tek din müslümanlık görmek kötü.. bize de saygi göstermenizi rica ediyor ben...

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-25 15:07:47
türkiyede evlenmişler fethiyede.. baba da bidaha dönmemiş hollanda.. biz yaşıyor şimdi fethiye..

Anketci edebiyat delisi Tarih: 2011-01-25 15:06:47
ben hristiyan zaten.. baba hollandali anne türk..

Anketci aşk-ı memnu_beren Tarih: 2011-01-21 20:20:02
hayır

Anketci yalcin-13 Tarih: 2011-01-04 15:13:23
asla

Anketci 999999 Tarih: 2011-01-02 20:19:13
tabiki de hayır.

Anketci easiz asla Tarih: 2010-11-02 19:27:18
asla asla asla asla !!! dinimi degistirmemm zaten gunah boyle dogdum boyle olcemm ins.

Anketci merve94 Tarih: 2010-07-16 20:29:00
deli değilim ben

Anketci ŞeytanınBOlsun Tarih: 2010-07-05 10:27:09
kesinllikle hayır.dinimden fazlasıyla menunum.bana göre dinlern içinde en güzeli "islam" 'dır.(ki bu benim öznel görüşüm tabiki diğer dinlerede saygım var.)

Anketci matematik-dehası Tarih: 2010-03-01 21:39:21
allah korusun!

Anketci esee55 Tarih: 2010-02-24 19:13:43
hayır tbikide..

Anketci defnee Tarih: 2009-09-19 03:36:27
kensinlikle hayır elhamdülillah allah korusun(anket çok şaçma)müslüman doğdum müslüman ölcam inşallah herkes öle yazmış ama olsun

Anketci gül güzeli Tarih: 2009-09-04 20:01:58
kesinlikle hayır ama diğer dinlere de saygı duymak lazım.

Anketci ecem_fb Tarih: 2009-09-04 18:22:13
düşünmüyorum ve nura katılıyorum

Anketci nurr Tarih: 2009-09-01 01:26:04
elhamdülillah müslüman doğduk müslüman ölicez inşallah.

Anketci hayko.glçn Tarih: 2009-08-24 14:58:37
hayır düşünmüyorum ben de ..

Anketci ecoş_55 Tarih: 2009-08-01 20:21:16
hayır düşünmüyorum dinimden oldukça memnunum

Anketci gül güzeli Tarih: 2009-07-30 09:38:39
hayır ama bütün dinlere saygılı olmalıyız.

Anketci xexrxvxa Tarih: 2009-07-17 15:20:42
bu kadar saçmasapan bi soru görmedim elhamdülİllah müslümaniz

Anketci PAMUK PRENSES Tarih: 2009-03-19 14:08:04
hayır allah korusun müslüman doğdum müslüman ölmek istiyorum allah korusun nasıl soru bu ya hemde din değiştirmek çook günah

Anketci trgthndynryln Tarih: 2009-02-12 00:35:45
tabikide hayır.değiştiripte diğer tarafta cehennemde çürümeye niyetim yok.yani en azından cehenneme gitsen bile bir süre cezanı çekip sonra cennet tarafına geçebiliyorsun.ama diğer dinlerde böyle bir şansın malesef yokkk.

Anketci keko Tarih: 2009-02-01 10:04:44
tabikkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiii hayııııııııııırrrrrrrrrrrrr

Anketci .sezer. Tarih: 2009-01-10 10:10:15
lutfen bole sorular sormayın

Anketci asya-gülçin Tarih: 2009-01-09 10:43:30
oha bu ne biçi soru len

Anketci aklan Tarih: 2009-01-03 13:05:42
değiştirmem mümkün değil (allah korusun)! ben bunu sırf kendi düşüncemle söylemiyorum. dinimiz hiçbir zaman bilimle ters düşmez. Şu anda hiçbir bilim insanı, İslâm dininin söylediklerine karşı çıkamıyor. bir sürü kanıt varken İslâm dinini terkedip başka dine geçmek "saçma ötesi" birşey.

Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 06:30:57
ben herkesin dinine saygi duyan biriyim ama asla dinimi degistirmek gibi bi fikrim olamaz böyle bisey olacaksa eger rabbim önce aklimi alsinki o akilda böyle bi fikir olusmasin

Anketci kumm.. Tarih: 2008-12-21 06:29:59
cok sacma bi soru olmus bence

Anketci gs.1994 Tarih: 2008-12-19 15:23:25
herkesin dinine saygı duymamız lazım bence İslam dinide bunu söylüyo zaten hristiyan hıristiyandır müslüman müslümandır...

Anketci eylül Tarih: 2008-12-12 14:24:34
hayır

Anketci gizemli_girl Tarih: 2008-12-07 12:35:50
hayır

Anketci nur97 Tarih: 2008-12-02 17:37:09
elhamdülİllah müslüman doĞduk müslüman ölİcez İnŞallah.

Anketci dicle Tarih: 2008-11-29 22:19:09
ayy hayır!

Anketci *esra* Tarih: 2008-11-08 00:00:00
allah korusunnnn

Anketci gs_gökçen Tarih: 2008-11-07 00:00:00
2 harf pardon :s

Anketci gs_gökçen Tarih: 2008-11-07 00:00:00
yarım çıktı çöok uzun yazmıştım 2 kelime çıktı hayret

Anketci gs_gökçen Tarih: 2008-11-07 00:00:00
aa yorumun çıkmadı niye ya

Anketci gs_gökçen Tarih: 2008-11-07 00:00:00
bi

Anketci rockkk; Tarih: 2008-11-02 00:00:00
_suat_a katılıom

Anketci .sezer. Tarih: 2008-11-01 00:00:00
çok yanlış bir soru bence

Anketci sheyma Tarih: 2008-10-25 00:00:00
ama arkadaşlar şöle de olabilir belki nbirisi hıristiyandır müslüman olmak istiodur o yüzden evt demiş olabilir ama bn asla değiştirmem

Anketci sheyma Tarih: 2008-10-25 00:00:00
ecoş_55 e katılıorum allah ıma şükürler olsun ki müslümanım bnce b,ze tanınan en büyük şans müslüman olmamızdır

Anketci F@+o Tarih: 2008-10-15 00:00:00
kesinlikle hayırr

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-10-07 00:00:00
beni kaynar sularda yıkasalar canlı canlı pişirseler yineden beni dinimden vazgeçiremezler allahıma şükürler olsunki müslümanım

Anketci girl28g Tarih: 2008-10-05 00:00:00
whitelionarda katiliyorum banadwa iskence etsinler yinede degistirmem

Anketci whitelionarda Tarih: 2008-10-05 00:00:00
allah'a şükür müslümanım daha ne isteyeyim işkence etseler yine değiştirmem

Anketci cagla_gs Tarih: 2008-10-03 00:00:00
buna evet diyenlere yuuuuuuh artik bu anketi yazanada yuuuuh

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-09-25 00:00:00
allah korusun

Anketci _suat_ Tarih: 2008-09-12 00:00:00
ben yapılan hicbir yoruma katılmıyorum cünkü tek din demekle tek yönlü düsünüyorsunuz oysa bizim dinimiz bütün dinlere saygılıdır örnegin söyle düsünün baskaları da islamı din olarak görmezse kendi dinlerinden baska hic bir tanesini tanımazlarsa o zaman ne olacak.... bence bunu düsünüp öyle yorum yapmalısınız

Anketci *esra* Tarih: 2008-09-06 00:00:00
sezere katılıyorum...


Anketci (:(:Gamze:):) Tarih: 2008-09-03 00:00:00
bende ecoşa katılıyorum dinimi asla değiştirmem bencede çok yanlış bir soru ama ewt diyenlerde var onlarıda kınıyorum

Anketci .SezeR. Tarih: 2008-08-31 00:00:00
din sadece İslam dir.dİgerleri din degildir inançtır.çok yanlış bir soru bence.

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-08-30 00:00:00
bu soruyu kim sorduysa kınıyorum asla ve asla dinimi değişdirmem

Anketci enise-enise Tarih: 2008-08-30 00:00:00
bu soru baya bi saçma olmuş bence din değiştirmek diye birşey olamaz çünkü 1 tane din vardır oda İslam'dır.

  Rastgele 20 Dini Konular anketi
2008-09-12 00:00:00  Nihat hatipoglunun dini hikayeleri anlatıs tarzını nasıl buluyorsunuz?
2007-06-18 00:00:00  En güzel çocuk ilahi grubu?
2007-05-22 00:00:00  Türban üniversitelerde özgür olmalı mı?
2008-03-09 00:00:00  Din dersi zorunlu olsun mu olmasın mı?
2007-05-21 00:00:00  Beş vakit namaz kılıyor musunuz ?
2008-06-20 00:00:00  Sizce en güzel dini program hangisidir?
2007-08-06 00:00:00  Günde kaç vakit namaz kılıyorsunuz?
2007-05-22 00:00:00  Kıyamet gününe inanıyor musunuz ?
2008-09-22 00:00:00  Sizce organ bagışı günah mı? (yorum yazın)
2007-07-16 00:00:00  Zekeriya beyaz hakkında ne düşünüyorsunuz?
2008-09-03 00:00:00  İslamın şartı kaçtır?
2008-09-21 00:00:00  Kaç dua biliyorsunuz?
2008-06-18 00:00:00  Sizce en iyi ilahi söyleyen kimdir?
2007-06-05 00:00:00  Ne kadar dindarsınız?
2009-01-28 00:00:00  Hz. Muhammed kaç yaşında peygamber olmuştur?
2007-06-17 00:00:00  Kur'an-ı Kerim okumayı biliyor musunuz?
2007-05-30 00:00:00  İslamiyete laiklik söylemi mi yoksa ılımlı islam mı daha fazla zarar veri?
2007-07-28 00:00:00  5 vakit namazın kaçını camide kılıyorsunuz?
2009-01-04 00:00:00  Ne kadar dindarsin?
2007-07-21 00:00:00  Hacca gittiniz mi?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:101
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.