Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Magazin kategorisi anketi:
Anket başlığı
Grup Hepsi mi Pussycat dolls mu?
Hiç biri
İkiside
Pussycat dolls
Grup Hepsi
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-08-25 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci easiz asla Tarih: 2011-03-11 22:41:31
hic tartismasiz pussicat dolls... sesleride kendileride tarzlarida super.. hepsi gibi yapmacik deil... ayrica pussicat dolls'daki nicole shezinger cok guzel bi kiz... hepside insana benzeyen insan yok.. seste yok.. tek gulcin iyiydi biraz ama o da ayrildi gruptan.. iyikide ayrilip kurtuldu o bataktan..

Anketci asi melek Tarih: 2010-03-12 15:35:46
pussycat süper hepsİyanindan geçemez

Anketci asi melek Tarih: 2010-03-12 15:34:37



Anketci asi melek Tarih: 2010-03-12 15:34:17
hepsİ neymİŞ pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Anketci asi melek Tarih: 2010-03-12 15:33:23
çocuk grubuna takilip duranlar bİraz etrafiniza bakin da grup neymİŞ onu görün yanİ pussycat geçen grup tanimam

Anketci asi melek Tarih: 2010-03-12 15:30:56
tabİkİde pussİcat onlar dünya çapinda bİr grup hepsİ 1 dİyenlere hayret yanİ bİ kerepussİcatin sesİ var Şarkilari süper çocuklarin grubu deĞİl yanİ

Anketci shkira fanss Tarih: 2010-02-17 19:26:33
grup hepsi tabiki anket sonucundada görüyoruzzzz... ama pussycata'ı severim..

Anketci asi_iim Tarih: 2009-11-02 16:32:42
ne pussycat'ı yaaaa hepsİİİ'mm dururken


Anketci benovse Tarih: 2009-08-20 16:38:07
tabikide pusi nedenmi onlarin sesi var sarkilarinin anlami var hepsinin hicbir uyesinin sesi yok ayricada sarkilari anlamsiz ce ee falan cokkomik yani pusudeki kizlar guzel hepside ise kim guzelki bir eren sesi yok yosu erkek gibi cemreyi hic sayma zaten okusmasini bile bilmez bi gulcindi sesi olan guzel olan onuda harcamak istediler olmadi hepsiyi sevenler simdi kizicak ama hepsiyi sevmeni onlarinbu fiyaskolugunu degistirmez grupun sesi yok pusiyle canli bir konsere ciksalar rezilolurlar yaa cokkomik bi anket hepsi ki pusi kim tabikide pusi bari pusiyle sesi olan bi grubu kiyaslamak icin koyaydiniz ha ha cok komik yaa ce eee

Anketci ezgiezgiezgi Tarih: 2009-04-12 09:53:51
pussycat dolls

Anketci EREN HAYRANIYIM Tarih: 2009-01-10 09:33:37
grup hepsi tabi kiii::::)

Anketci denqesiz--qirl Tarih: 2009-01-03 20:04:41
bence ikiside değil ve soru biraz saçma sanki ne alaka ikisi

Anketci dicle Tarih: 2008-12-28 13:46:30
ikiside diil

Anketci EREN HAYRANIYIM Tarih: 2008-12-26 18:49:02
e soru mu bu yaa. tabi ki dde hepsi yani..

Anketci trgthndynryln Tarih: 2008-12-04 23:31:01
hepsiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anketci gizemli_girl Tarih: 2008-12-04 15:39:35
pussycat dolls

Anketci naz_gs_avril Tarih: 2008-09-22 00:00:00
hepsi

Anketci gülce Tarih: 2008-08-29 00:00:00
tabİ kİ de hepsİ. ama tabİ kİ dİĞer grup da çok baŞarili. o grup avrupada ünlü ve sevilen bir grup, grup hepsiyse ülkemiizde sevilen bi grup. arkadaşa katılıorum yani


Anketci cemre_aşığı Tarih: 2008-08-29 00:00:00
grup hepsi :):):):):)

Anketci cemreeemm Tarih: 2008-08-26 00:00:00
çok saçma bi soru şaka şaka tabiikide hepsİİİİİİ


Anketci cedRic Tarih: 2008-08-26 00:00:00
yani . .

Anketci boston celtics Tarih: 2008-08-26 00:00:00
pussycat dolls avrupa'da ünlü ve sevilen bir grup hepsi ise ülkemizde çok sevilen bir grup bence ikisi karşılaştırılamaz.

  Rastgele 20 Magazin anketi
2007-11-11 00:00:00  Yeşilçamın en yakışıklı ve karizmatik jönü kimdir?
2007-08-05 00:00:00  Hangisi en iyi polisiye dizi?
2007-09-03 00:00:00  Sizce en iyi pop sarkıcı kim?
2008-04-23 00:00:00  En iyi kadın oyuncu?
2009-08-03 19:38:43  Cemre kemer hangi ünlüden daha güzel?
2008-03-10 00:00:00  Dünyanın en seksi futbolcusu?
2007-08-03 00:00:00  Hepsi 1 mi selena mı?
2007-05-26 00:00:00  Ihlamurlar altında dizisinde oynayan iki kadın oyuncudan hangisi daha güzel sizce?
2008-08-16 00:00:00  Belalı Baldız dizisinin en güzel karakteri?
2008-09-19 00:00:00  Grup hepsiyi küçükler seviyor diyorlar sizce öyle mi? (grup hepsi fanları yorum yazsın)
2007-06-09 00:00:00  En güzel kadın oyuncu kim?
2007-06-06 00:00:00  Yasemin ergene kiminle daha çok yakışıyor?
2008-03-31 00:00:00  Hepsi grubunun en tatlı kızı kimdir?
2007-08-27 00:00:00  En çok fan sitesine sahip bayan oyuncu?
2008-09-28 00:00:00  Sizce yabancı dizilerden hanqisi daha güzel?
2007-08-16 00:00:00  Sizce en büyük televizyon kanalı hangisidir?
2010-02-18 17:50:27  Petek dinçöz mü nalan mı?
2008-02-24 00:00:00  Sizce Demet Akalınla Oğuz Kayhan Birbirlerine Yakışıyorlar Mı?
2010-02-17 23:10:01  En iyi kadın sunucu?
2010-02-17 23:28:01  En iyi klip?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:83
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.