Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
Aşk mı para mı?
ne kadar saçma tabiiki aşk
ikisi de olur valla
hayır para çok önemli
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-08-25 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci isna Tarih: 2011-12-24 04:52:55
aşk

Anketci 043lü Tarih: 2010-04-22 17:00:13
para........................................ aşk insana acıdan başka bir şey veremiyor

Anketci oguzceranoglu Tarih: 2010-02-10 19:27:29
aşk bitane yaaaa

Anketci karanlıklar kraliçesi Tarih: 2009-04-23 19:45:44
para

Anketci yigit_ege Tarih: 2009-03-27 17:24:15
aŞk(ben kizim)

Anketci erendilaraeren Tarih: 2009-01-21 14:49:32
ikisi de olur valla
ama nasıl?????
cevap=ilk once hoslanıyosun sonra ask sonrada ewlenme kararı derkennn..
gelınlık,sac yaptırma,ev esyası,ev ve daha birsürü masraf...bunlarada para lazım bence ıkısıde olur


Anketci splerkayt Tarih: 2008-12-30 15:08:36
ikiside olur valla

Anketci dicle Tarih: 2008-12-29 09:53:24
ikiside ama bu zamanda para lazım

Anketci mehmet akgül Tarih: 2008-09-11 00:00:00
hadi canım

Anketci eren_tutkunu_18 Tarih: 2008-09-02 00:00:00
ya bu devirde para

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2007-06-05 00:00:00  Bir kıza aşık oldunuz ve ona bir türlü açılamıyorsunuz açılmak için ne yapardınız? (ihtiyacım var yardım edin lütfen)
2007-07-05 00:00:00  Hangisi daha büyük bir aşkın belirtisidir?
2007-08-13 00:00:00  Siz bir çocuktan hoşlandınız aradan iki yıl geçti ve çocuğun annesi yine sevgili olmanızı istiyor ne yaparsınız?
2008-12-29 00:00:00  En romantik sarkici?
2008-12-25 00:00:00  4 senedir birini seviyorum ama hiç pas vermiyor ne yapmalıyım?
2008-04-08 00:00:00  Neden erkelerin bazıları sevdigini kıza söyliyemiyor?
2008-10-06 00:00:00  Sizce hangi kız ismi daha güzeldir?
2008-11-20 00:00:00  Aşık olduğunuz biri var ama sizi sevmiyor,sizi çok seven biri var ama siz onu sevmiyorsunuz.Siz sevdiğiniz kişiyi kıskandırmak için sizi seven diğer kişiyle çıkıp onu kandırmayı göze alır mıydınız?
2008-05-29 00:00:00  KIZLAR okulda sürekli bir çocukla bakışıyonuz ve bunu arkadaşlarınızda farketti ama çocuk bir adım atmıyor fakat gözleri hep üstünüzde bişeyler hissediyo mudur sizce? (yorumlarınızı da bekliyorum)
2008-08-15 00:00:00  Sizin seven biri var siz başkasını seviyorsunuz hem ondan kurtulmak hemde canını yakmak istiyorsunuz ne yaparsınız?
2008-08-04 00:00:00  Sizce günün birinde aşk biter mi?
2008-05-24 00:00:00  Çıktığınız çocuk sizi en yakın dostunuzla aldatıyor ne yapardınız?
2008-03-29 00:00:00  Erkekle kızdan iyi arkadaş olur mu?
2008-12-12 00:00:00  Canınız sıkıldığında ne yaparsınız?
2008-07-07 00:00:00  Biri size teklif etti siz de onda boş değilsiniz ama en iyi arkadaşınız da onu sevio ne cevap verirsiniz?
2007-07-21 00:00:00  Sizce en güzel aşk hangisidir?
2007-08-11 00:00:00  Sizce erkeklermi önce öpmeli kızlarmı?
2007-06-13 00:00:00  KIZLAR Birine aşıksınız çokta yakışıklı bir türlü unutamıyorsunuz.ama o size bi bakıyo bi bakmıyo napardınız ?ACİL NOLUR YARDIM EDİN!
2008-05-20 00:00:00  Hangisi sizin sevginizi kazandırır?
2007-05-21 00:00:00  Sizce uzaklık küçük sevgileri yüceltir mi?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5439
Çevrimiçi kullanıcı:68
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.