Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
Sevdiğim çocuğun çıkma teklifini reddettim sonra başka bir arkadaşımla çıktığını öğrendim sizce ne yapmalıyım? (yorum lütfen)
ayrılmalarını beklemeliyim
unutmalıyım
sırf inat olsun diye yapıyordur
hissettiklerimi açıklamalıyım
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2008-10-04 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci MEMET477 Tarih: 2012-01-09 13:21:30
sevİyordun reddetmeyecektİn

Anketci cansu_1997 Tarih: 2011-06-14 00:36:52
madem seviyon niye reddettin .d

Anketci prensigor Tarih: 2011-02-20 21:47:44
gittikten sonra kıymete binmesi aşk deyil sadece kıskançlıktır bu yüzden boşver çünkü elde ettikten sonra ne olcak busefer onu sevmediğini anlayacaksın birde karşıdakini düşün bu onun için hiç iyi olmayacaktır

Anketci Evanescence84 Tarih: 2009-12-18 18:44:20
olan olmuuşşşşş biten bitmişşşşşşşş yapılacak bir şey yoqqq

Anketci betty Tarih: 2009-02-14 10:50:05
neden reddettin ki

Anketci deliii.kizz Tarih: 2009-01-06 14:13:04
niye reddettin??

Anketci meldaeren Tarih: 2008-12-14 16:36:57
hissettiklerimi acıklarım

Anketci dilara Tarih: 2008-11-20 19:30:38
bence hisseddiklerini o çocuğa açıklamışsın ama seviyorsan neden çıkma teklifini reddettin ki


Anketci cadııı Tarih: 2008-11-02 00:00:00
boŞver be güzelİm sende baŞkasiyla çik o çatlasin

Anketci ayşegül ademhan Tarih: 2008-10-30 00:00:00
pişman olduğunu söyle.intikam alıyor

Anketci barbie büşür Tarih: 2008-10-28 00:00:00
yağmur'a katılıyom niye reddettin ayağına kadar gelmiş yani

Anketci chatlak.yaqmur Tarih: 2008-10-28 00:00:00
keŞke reddetmeseydİn cnmm

Anketci ezlay Tarih: 2008-10-24 00:00:00
ya güzelim ne die sevdiğin çocuk ayağına kadar gelmişken reddeyonki hemde sevdiğin halde anlamadım gitti
sen unut güzelim bu çocuğu unut gidip duygularını açıklasan bile çocuk önceden aklın nerdeydi der öle kalırsın


Anketci nazenin deli arkadaşı Tarih: 2008-10-14 00:00:00
çoçuk ayağına kadar gelmiş sen yok demişşin tabi başkasına gider ama seni gerçekten sevseydi başkasıyla çıkmaz çabalardı demek eğlenecek birini arıyor boşşşşvvvvveeeer

Anketci fenerli_güzel Tarih: 2008-10-09 00:00:00
wööööhhhh yani yamurum bana çıkma teklifi etcek bende reddedcem imkansız yamurum duy beni perişanım off off (bu arada yanlış annamayın yamur erkek) şimdi fikrimi söliyim bence en ii arkadaşınla ona bi msj yolla

Anketci baharlım Tarih: 2008-10-08 00:00:00
seviosan neden çıkmadın ya daha gitti geri dönmez ama seviosa hatasını anlar geri gelir inş.

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2009-06-14 13:33:50  Kendimden 12 yaş büyük birine aşığım sizce bu doğru mu?
2007-04-18 00:00:00  Erkekler genel olarak hangi kızlardan hoşlanırlar?
2007-07-14 00:00:00  Hangisiyle 1 gece geçirmek istersin?
2008-12-11 00:00:00  Nerde evlenmek isterdiniz?
2007-07-22 00:00:00  Bekaret önemli mi?
2008-06-20 00:00:00  Diyelimki sevgilinizle ayrıldınız ve en iyi arkadaşınız da kuzeninizle çıkıyor. Sevgiliniz ayrılma sebebinizin kuzeniniz olduğunu düşünüyor ve o da onları ayırmak için en iyi arkadaşınızla birlikte olmak istediğini söylüyor ne yaparsınız?
2008-07-26 00:00:00  KIZLAR ben bi erkeği seviyorum ve sevdiğim çocuğun annesi annemin en iyi arkadaşı ve yurtdisinda oturuyorlar tatile geldiler ve bana bakıp duruyo ben de ona karşı boş değilim ve çokkk yakışıklı ne yapmalıyım?
2008-03-10 00:00:00  Evlenme teklif etmek zor mu?
2008-11-02 00:00:00  Aşkın gözü kör müdür?
2008-07-22 00:00:00  Sizce Yasemin ve Cem Avnayim çıkıyor mu?
2008-10-12 00:00:00  Şuan sevgiliniz var mı?
2007-04-30 00:00:00  Gerçek olağanüstü bi aşk için neleri feda edersin?
2008-12-11 00:00:00  Terk eden misiniz? terk edilen misiniz?
2007-06-07 00:00:00  Pahalı hediye olursa aşk daha saglam olur?
2009-06-14 15:21:54  Aşk mı kariyer mi?
2008-08-30 00:00:00  Chatda konusdugum ama yuzunu sadece resimde gordugum birine asik oldum. o beni anliyoo dertlerimi dinliyooo onu cok seviyorum ne yapiyim ona soyleyim mi? yoksa hayir?
2008-05-10 00:00:00  Arkadaşlar hangi kıza evlenme teklif edeyim?
2008-04-07 00:00:00  Berrak Tüzünataça kim yakışıyor?
2007-07-21 00:00:00  Sizce ilk olarak sevdiği bi erkeğe bi kızın açılması doğru mu?
2008-04-25 00:00:00  Kızlarla çıkmak nasıl bir duygudur?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5439
Çevrimiçi kullanıcı:74
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.