Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
Okul aşkı mı? Mahalle aşkı mı ?
Okul aşkı
Mahalle aşkı
Diğer
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: ceza-damla Anket tarihi: 2008-11-01 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci lale_10 Tarih: 2012-02-01 22:26:29
dersane askı

Anketci 043lü Tarih: 2010-04-07 15:57:14
keşke aynı mahallede otursak onunla ama........okul aşkı bizimki pardon benimki o beni sevmiyo

Anketci miLs_priekss Tarih: 2009-12-06 19:08:17
hem okul asqım hem mahalle asqım oldu. mahalle askı cok qzel oluo :d hep elinin altında bakkala qdiosun qörüosun falan xd

Anketci merve94 Tarih: 2009-11-07 13:48:43
mahalle aşkı bence

Anketci aLara.34 Tarih: 2009-02-13 21:34:21
bnce mahalle aşqkı.. hem okul aşkım oldu hem mahalle aşkım . ama mahalleden biriyle çıkmak daha qsl oluo

Anketci erendilaraeren Tarih: 2009-01-21 13:27:44
valla ben kararsızım okulun onunde tum arkadasların gozune batıyo ooooooo felan dıolar mahlledeyse herkes oo bak sevgılın orda gıtsene yanına felan
bence diğer


Anketci barbie büşür Tarih: 2008-12-26 18:42:17
okul

Anketci meldaeren Tarih: 2008-12-14 16:48:57
okul askı

Anketci dıpdıpdıp:) Tarih: 2008-12-14 01:40:01
okul çk sıkıcı ama oluda olması avantajlı kültür vs. bi çok şeyiniz ortak mahalledekiler bna çok paçoz geliyo napalım bn mahallede istemem ya her dk göz önunde okul da olmasın dışarda bi yerlerde olsun işte:d

Anketci bozaneren Tarih: 2008-12-10 15:35:46
bence mahalle aşkı mahallede yakınsa evleriniz bide anneleriniz arkadaşlarsa bundan iyisi yoktur.ama bence mahallede olsa okulda olsa hangisi daha gerçekse bence onu seçin

Anketci Kumm.. Tarih: 2008-12-10 04:45:42
ben mahalle aski yasamayi isterdim..
düsünsenize sabahin körü ekmek almak icin cikmisim disariya (taabii o saate kalkabilirsem)
nete girmedigim zamanlar kalkiyorum ama herneyse yaa yada manava gidiyom elimi attigim meyveden oda tutuyo uyy ne ormantik demi yada marketteyim bi bakiyom arkamdan o bana yanasmis off ulen off eve cekildigimizde camdan cama bakismalar isaretlesmeler o kendi balkonundan bende kendi balkonumdan cekirdek citlatmalarimiz yada haftasonlari tüm mahalle toplanip piknige gitmek iste ben böyle bi mahalle askim yasamak isterdim hemde cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
zor ama


Anketci ceza-damla Tarih: 2008-11-17 20:02:38
bencede okul

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-11-16 17:21:21
okul

Anketci ayşegül ademhan Tarih: 2008-11-07 00:00:00
ilk aşkımmmmmmmmm hangisiyse o dur

Anketci evren_gril_avril Tarih: 2008-11-03 00:00:00
okul aşkı

Anketci nur97 Tarih: 2008-11-03 00:00:00
hiçbiri

Anketci cadııı Tarih: 2008-11-02 00:00:00
bence dİĞer aŞklar okul aŞki sikiciiii

Anketci sheyma Tarih: 2008-11-02 00:00:00
okul aşkı

Anketci ceza-damla Tarih: 2008-11-02 00:00:00
yorumlari bekliyorum.bence okul aski

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2008-05-20 00:00:00  Hangisi sizin sevginizi kazandırır?
2008-08-04 00:00:00  Sizce günün birinde aşk biter mi?
2009-06-14 15:35:12  Sevgiliniz olacak kişinin dış görünüşüne mi yoksa karakterine mi önem verirsiniz?
2008-10-12 00:00:00  Şuan sevgiliniz var mı?
2007-05-19 00:00:00  Birisiyle çıkıyosunuz ve onu seviyosunuz ama size teklif edenlerden de kopamıyosunuz ne yapardınız?
2007-06-07 00:00:00  Kadınlar neden zorda kalınca aglarlar?
2009-08-19 22:24:13  Baba ocağı dizisindeki en güzel çift hangisi?
2008-12-10 00:00:00  Evlilik anlayisiniz nedir?
2008-10-13 00:00:00  Birbirine aşık olan her cift evlenebilir mi?
2008-05-28 00:00:00  Aşk mı gurur mu?
2009-09-21 17:24:58  Aşk mı Yoksa Nefret mi?
2009-08-19 22:25:23  Baba ocağındaki seda güzel bir kız mı?
2007-07-09 00:00:00  Aşka inanır mısınız?
2007-06-07 00:00:00  Bırı sızı sevıyor ancak ekonomık olarak zayıf onunla olabılmek ıcın 10 yıl beklermısın yoksa beklemezmısın?
2008-10-30 00:00:00  Bir çocuk var,bana çıkma teklifi etti. Ama çocuğu sevmiyorum. Çıkma teklifini kabul ettirmek için peşimden koşuyor,elinden ne geliyorsa yapıyor;ama çocuğa karsı birşey hissetmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
2007-07-31 00:00:00  Eski çıktığınız en yakın arkadaşınızla çıkyıor ve sizde ona olan hislerinizden tam olarak emin değilsiniz ara sırada ümit verdiğini düşünüyorsunuz ne yapardınız?
2007-04-30 00:00:00  Gerçek olağanüstü bi aşk için neleri feda edersin?
2007-06-18 00:00:00  Bir kız cocugunuz olacak esınız kızınızın adını sudenaz koymak ıstıor, ne yapardınız?
2007-08-11 00:00:00  Sizce erkeklermi önce öpmeli kızlarmı?
2010-03-22 20:38:56  Sevgilinizin koydugu kurallara uyar mısınız?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5439
Çevrimiçi kullanıcı:84
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.