Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Müzik kategorisi anketi:
Anket başlığı
4 yüz hepsinin kopyası deniyor ama 4 yüzün 2 kız 2 erkek olarak hepsiden farklı olduğunu düşündünüz mü?
evet
hayır
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: Misafir Anket tarihi: 2007-06-29 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci hepsi_senem Tarih: 2011-03-01 19:51:53
tabiki kopya tama onlar 2 kız 2 erkek olabilir ama hepsi'den sonra çıkan grup ların hepsi biz grup hepsİ ye rakip olarak çıktık dedi ve hiç biri başarılı olmadı ölene kadar hepsİ <3<3

Anketci ayben-asena Tarih: 2009-07-18 00:56:51
hayır

Anketci yigit_ege Tarih: 2009-05-17 18:17:33
bnce iki grupta bebek sayılır 4 yüz neysede hepsiyi sanmam eskiden seviyordum ama şimdi hiç sevmiyorum(ben kızım)

Anketci betty Tarih: 2009-02-19 18:52:37
evet farklılar ama bennce zaten 4yüz daha başarılı

Anketci merwee Tarih: 2009-02-12 13:07:18
tabkide özentii.... zaten bu sitede onların adının anılması bile berbat bişi...

Anketci asi_güzel Tarih: 2009-01-24 15:59:11
farklı ya da değil bence ikiside kötü gruplar

Anketci gizemli_girl Tarih: 2009-01-16 15:19:22
denqesiz--qirl hakli 4 yuz bin kata daha iyi onlar hepsi gibi playback yapmiyorlar hepsi grubu seslerine guvenmiyor (zaten gulcin haric hicbirinde ses yok ama neyse)ve ayrica eurovisiona katilmayi dusunuyorlar once konserlerinizde playback yapmayi kessinler ondan sonra eurovisiona katilmayi dusunsunler (ama sadece dusunsunler katilmasinlar )

Anketci hepsi tuğçe Tarih: 2009-01-05 13:47:53
kopyasi tabİkİ sende sözlerİne dİkkat et dengesİz--gİrl

Anketci denqesiz--qirl Tarih: 2009-01-02 15:57:54
kopyası değil saten hem 4 yüz hepsiden bin kat daha ii

Anketci hayleylül Tarih: 2008-12-27 01:29:53
hepsiden nefret ederim ama 4 yüz bu salak kızlara bin basar ona bakınca 4 yüzde iğrenç ama hepsinin yanında süper

Anketci fbli ebu Tarih: 2008-12-04 21:11:03


Anketci fbli ebu Tarih: 2008-12-04 21:10:59
bende bir fanatik hepsiliyim ama bence 4 yüzede kopyası diye haksızlık etmememiz lazım

Anketci fbli ebu Tarih: 2008-12-04 21:10:27
bence 4 yüzünde kendisine göre ayrı bi stili var. zaten çıktıkları programlardada söylüyorlar 4 yüz grup hepsi ile çok iyi anlaşıyo. açıkcası bende önceden kopyası diyordum .ama artık hiç ölye olduğunu sanmıyorum.

Anketci gizemli_girl Tarih: 2008-11-22 18:33:43
bence hic de kopyasi degil cunku 4 yüz hepsiden daha iyi ayrica hepsiciler hepsi 4 yuzden erkene cikmis olabilir ama 4 yuz hepsiden daha basarili kabul edin artik ayrica her cikan grubu hepsiyle kiyaslamayi birakin artik heer grubu hepsiyle kiyasliyorsunuz cunku cikan grubun hepsinden daha basarili olacagini kaldiramiyosunuz

Anketci beautiful lady Tarih: 2008-11-08 00:00:00
düşündüm bence kopyası olabiklir de olmayabilir de fikrim yok bu konuda

Anketci helin.hepsi.gs Tarih: 2008-11-04 00:00:00
katılıom helin_ua kopya falan diill saçmalamayın

Anketci HEPSİ AŞIĞIIII Tarih: 2008-11-01 00:00:00
eet ama kopyasııı

Anketci chatlak.yaqmur Tarih: 2008-10-08 00:00:00
helin_ua ya %1000000 katılıomm yani

Anketci eylül Tarih: 2008-10-07 00:00:00
4 yüz hepsinin azıcık da olsa kopyası olabilir ben grup hepsiyi çok seviyorum yani 4 yüzü pek beğenmiyorum

Anketci melisa_ardatrn Tarih: 2008-10-04 00:00:00
hiçde bile kopyası deil en bütük grup 4 yüzzzzz nerdesinizz 4 yüzz fanlarrrıııı ... hepsiymişşş

Anketci trgthndynryln Tarih: 2008-09-28 00:00:00
hepsiyi çok severim 4yüz de fena deil taklidi olabilir ama hepsi süper tabikide

Anketci (:(:Gamze:):) Tarih: 2008-09-06 00:00:00
4 yüz hepsİnİn kopyasi hareketlerİ klİplerİ çok benzİyo 4 yüzün 2 kiz 2 erkek olduĞunu düŞündüm ama yİnede 4 kİŞİlİk bİr grup bence en güzel grup hepsİ!!! kİmse,hİç bİr grup hepsİmİzİn yerİnİ tutamaz 4 yüz fanlarina haksizlik olmasin ama 4 yüz tam bİr kopya ama ben onlari %1 bİle olsa sevİyorum yanİ ama hepsİ kalbİmİn tamamini kapliyorr onlari çok sevİyorum yaŞasin gruyp hepsİİ !! grup hepsİ fanlari , hepsİmİzİ hİç bİr ankette ezdİrmeyelİm hep onlara oy verelİmm !! (arkadaŞlar burda düŞüncelerİmİ açikladim , lütfen yanliŞ anlamayin 4 yüze hakaret etmİyorum ben onlarida sevİyorum...tŞklr!

Anketci ecoş_55 Tarih: 2008-08-31 00:00:00
hepsi artık kötü olmaya başladı bence en güzeli 4 yüz şarkıları çok güzel

Anketci ilkayci23 Tarih: 2008-08-30 00:00:00
4yuz 1numara...ondan buyuk yok...hepsi ne bee...

Anketci qlcnzlcn Tarih: 2008-08-27 00:00:00
hiç kimse hepsimin yerini tutamaz..!!!!!en büyük ve en gzl grup hepsİ!

Anketci hellboy Tarih: 2008-08-25 00:00:00
e ozaman 4 yüzüzün erkekleride kız olursa tam o-turacak

Anketci hedefci Tarih: 2008-07-01 00:00:00
ikiside çok kötü en iyisi nightwish, link park, vega bunların üstüne grup varmı yaaaa

Anketci Hepsi Aşığı Tarih: 2008-06-24 00:00:00
hayır düşünmedim hepsi 1 numara 7 yüz(süz)taklitçi

Anketci Hepsi Aşığı Tarih: 2008-06-24 00:00:00
hayır düşünmedim hepsi 1 numara 7 yüz(süz)taklitçi

Anketci qüsel kıss gökçe Tarih: 2008-06-18 00:00:00
4 yüz dha güzel hepsidennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Anketci helin_ua Tarih: 2008-05-30 00:00:00
ya bence 4 yüz taklit değil onlarda bi grup yapmışlar... eğer böle düşünürsek hepside başka grubun kopyası

Anketci GİZEM Tarih: 2008-05-01 00:00:00
4yüz çokkk taklİtcİ kİmse hepsİ 1kadar İyİ olamaz hepsİ sİzİ öpüyorummmmm :)

Anketci serap Tarih: 2008-03-07 00:00:00
evet evet evet 4 yüz bir numara

  Rastgele 20 Müzik anketi
2007-04-07 00:00:00  Hangi müzik türü daha çok dinlenmektedir?
2007-08-20 00:00:00  Pinhaninin hangi şarkısı güzel?
2008-12-21 00:00:00  Ajda pekkan mi sezen aksu mu?
2008-04-26 00:00:00  Sizce kalb kalbe karşı nasıldır?
2007-06-30 00:00:00  Sizce ismail yk nın en güzel şarkısı hangisi?
2008-11-21 00:00:00  Asena mı yoksa Seray Sever mi daha iyi şarkı söylüyor?
2008-10-02 00:00:00  Sizce En İyi Sanat Müziği Sanatçısı Kim?
2007-06-13 00:00:00  Grup hepsinin en güzel klibi hangisi?
2008-12-11 00:00:00  Grup hepsi şaka albümünde hangi şarkısına klip çeksin?
2008-10-08 00:00:00  kerem cem mi yakışıklı ve güzel sesli yoksa murat boz mu? (lütfen yorum yapın)
2008-10-29 00:00:00  Gönen'i yakışıklı buluyor musunuz?
2008-05-31 00:00:00  Hangi şarkıcı daha iyi şarkı söylüyor?
2008-10-04 00:00:00  Hangisi Gerçek Rockcıdır?
2008-05-29 00:00:00  Rule the world şarkısını beğeniyor musunuz?(Stardust filminin sonundaki şarkı,dinlemediyseniz dinlemenizi tavsiye ederim)
2009-09-02 03:09:29  Hangisi daha iyi sanatçı?
2007-07-13 00:00:00  Sence hangisi daha yakışıklı?
2009-09-21 17:22:26  Metallicanın sevdiğiniz yönleri?
2008-10-28 00:00:00  Sence hangi şarkı daha güzel?
2008-12-19 00:00:00  Avrilin en çok hangi özelliğini seviyorsunuz?
2009-07-24 04:55:04  McKaRaBeLa - Hatıra Kalsın E.P ALbümündeki En GüzeL Parça Hangisi?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5439
Çevrimiçi kullanıcı:93
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.