Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Kızlar Cevaplasın kategorisi anketi:
Anket başlığı
Bizim sınıfta bir çocuk var ve ben ona aşığım hep bana bakıyo ama bizim sınıftan birine çıkma teklifi etti ama buluşmuyolar çıkma teklifi ettiği kızla hiç konuşmuyo hep bana bakıyo sizce kime aşık?
çıkma teklifi ettiği kıza
sana
ikinizede
hiçbirinize
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: rihannabrown Anket tarihi: 2008-12-17 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci \'\'.&, qlsm ,&.\'\' Tarih: 2012-04-19 17:27:35
kıskandırmak için o kızla cıkıyo olabilir.

Anketci meryem05 Tarih: 2012-03-02 08:50:48
senİ sevİyo bence

Anketci ::[S£Nİ_S£VİYORUM]:: Tarih: 2011-04-17 10:57:47
hayır seni sevmiyor bence kıskandırmakta istemiyor bence sen vazgec
bide arkadaşlar ya siz nasıl bir tiplersiniz siz bakışmayı aşk sanıyorsunuz ama aşk sevdiğin birini sevipte söyleyememektir ozaman o seni sevmiyor vazgeç


Anketci erendilaraeren Tarih: 2010-12-22 16:35:12
bence sana ama bide su var senı sevıyosa nıe o kızla cıksın ki:s
aa seni kıskandırmak için olabilir


Anketci pink.girl Tarih: 2010-05-07 19:37:10
canım benim çok benzeri bana da oldu okul servisimdeki sevdiğim çocuk da hep bana bakıyo. resmen benden gözünü ayıramıyo. ama kardeşi sevdiğim çocuğun, kendi sınıflarında olan bi kızı sevdiğini sölüo. ama bence sevdiğim çocuk da beni seviodur bu olaydan örnek alarak şunu söliim; bence o seni seviodur

Anketci selins Tarih: 2010-03-08 18:03:21
senİ sevİyorrr

Anketci eli11 Tarih: 2010-03-08 16:01:42
seni seviyor

Anketci esra selen Tarih: 2010-02-26 15:10:42
bnce sana aşık ama sen anlama diye kıza teklif etmiş.

Anketci oguzceranoglu Tarih: 2010-02-06 17:52:06
vala o kimse bezeven heralde 2 kisinede
ayar atacaksır


Anketci fbli_08 Tarih: 2009-12-31 19:56:22
seni seni

Anketci selins Tarih: 2009-12-16 19:38:43
bence seni seviyordur emin olabilirsin

Anketci ronaldo_09 Tarih: 2009-11-30 20:52:05
bence seni seviyordur ama söylemeye çekiniyordur onun için seni kıskandırmak için o kıza teklif etmiş olabilir

Anketci hijyeniq_miqrob Tarih: 2009-10-08 03:07:50
çocuqun amacıı sizinle dalqa qeçmeeekkk kalbini kırmak istemem ama aynısı bna olmustuu

Anketci sena cemre Tarih: 2009-10-03 09:04:15
bencede sna cnm cünkü nedn konusmasnki?..

Anketci prenses_hande Tarih: 2009-09-23 20:35:27
bence sana çünkü çıkma teklifi ettiği kızla konuşmuo bence sen ona aşıksan duygularını itiraf et bence böyle yap böle ne zamana kadar saklıcan

Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-19 14:24:20
bn de sen gibiyim işte

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-09-18 20:14:47
sen peki?


Anketci rihannabrown Tarih: 2009-09-18 20:14:35
12 / 7. sınıfa geçtim


Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:26:09
peki sen kaç yaşındasın

Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:25:43
bir de o ıspartada ben kütahyada aramızda 2 saat 24 dk lık yol var aynı zamnada 241 km var

Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:24:59
ya ne biliyim onun bir arkadaşı anladı ama bilmiyorum gerçi ben yok öyle bişey diye geçiştirdim ama.

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-09-15 11:22:37
peki napıyo


Anketci rihannabrown Tarih: 2009-09-15 11:22:26
hadi ya nasıl anladın

Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:21:01
ama o anladı galiba onu sevdiğimi

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-09-15 11:19:13
ya bnce hiç umrumda deilsin modlarına gir ben öyle yapmıştım.önce çok yaklaş sonra yüz verme çok ii oluyo


Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:16:00
uff benim de 1 sevdiğim var.iyi anlaşıyoruz.herkes onun beni sevdiğini söylüyor.ama ona sordum geçenlende.biri bana böyle söyledi diye o da yok öyle birşey dedi.ve dün de bir kız bana dedi ki onun başka bir sevdiği varmış.kız çok güzelmiş.en azından benden daha güzelmiş
bir de dün biri bana onun herdediğine inanma dedi.yani kafam karıştı.onun gerçekten başka bir sevdiği mi var yoksa beni mi seviyor.onun gözlerinin içine bakınca dalıp gidiyorum.o da bana bakarken dalıyor.ya da bana öyle geliyor.ama onu sevdiğimi de çok belli ediyorum.aslında belli etmek istemiyorum ama anlıyorlar işte.o benimle konuşmaya başlayınca ses tonu değişiyor.sizce beni seviyor mu?
lütfen doğruyu söyleyin?


Anketci axi-26 Tarih: 2009-09-15 11:10:47
hayırlı olsun

Anketci .dikkat. Tarih: 2009-08-26 00:35:05
öle erkekler bnce kızları oynatmaya çalışıorlar.

Anketci AYBEN-ASENA Tarih: 2009-08-01 17:25:14
bu İŞlerden anlamam

Anketci AYBEN-ASENA Tarih: 2009-08-01 17:24:59
bİlemİyom valla

Anketci canan-1907 Tarih: 2009-06-23 14:44:46
ya aynı sınıfta olduğunuz birine nasıl aşık olabiliyüsunuz onu anlayamıyorum. ben sınıfımdaki herkesi kardeşim gibi görüyorum onlarda bizi öyle. hatta çıktığımız olduğu zaman işte o fazla tekin değil yaklaşma filan diye de uyarıyolar...

Anketci yazgul Tarih: 2009-06-15 10:50:13
bence seni kiskandirmak istiyor

Anketci Egzoz Tarih: 2009-04-25 10:01:58
bakışa aldanma yavrucum ben bunu öğrendim.iimdi bak gül gibi geçinip gidiyorus sewgilimle

Anketci nurcukss Tarih: 2009-04-22 20:22:57
seni kıskandırmak için yapıyor yani seni seviyor

Anketci ecoş_55 Tarih: 2009-04-21 22:49:41


Anketci egzoz Tarih: 2009-04-17 21:09:31
hee bu arada ben de yeni bu olayı yaşadım,çocuğun biri bana çok bakıyordu sanki yiycekmiş gibi,bende ona aşık oldum,sonra sevdiğimi söyledim,küfür etti ,ve hala bakıyor ve ben bunu anladım."bakışa aldanmaaa"

Anketci fbli ebu Tarih: 2009-04-17 21:00:49
bence tatlım ikinizin arasında kaldı akrar veremio bizim sınıftada var bakıp bakıp duruyo ama bn hiç sevmiyorum

Anketci PAMUK PRENSES Tarih: 2009-03-22 20:23:13
sana çünkü senİ kiskandirmak İçİn yapio

Anketci sena1907 Tarih: 2009-03-21 16:57:39
bence sna aşık deil

Anketci egzoz Tarih: 2009-02-10 17:02:36
kızım elini sallasan ellisi başkasını bulursun bana da aynı olay oldu banada biri önceden seni seviyorum dedi sonra seni sevmiyorum dedi şimdi kuzenimle çıkıyor ama hep bakışıyoruz kuzenimle hiç konuşmuyor yüzyüze gelince konuşamıyor sadece telefonda konuşuyorlar ama ne yapacağımı bilmiyorum halada onu çok seviyorum nae yapacaksın artık başkasını bulacaksın dimi

Anketci eylül Tarih: 2009-01-28 14:17:58
sana aşık bence

Anketci ceza-damla Tarih: 2009-01-18 20:01:12
bilmiyorum valla

Anketci barbie_gamze Tarih: 2009-01-13 09:29:24
sana aşıktır ama seni kıskandırmak için o kızla çıkıyodur :)

Anketci splerkayt Tarih: 2008-12-27 15:06:00
çok saçma bir soru

Anketci rihannabrown Tarih: 2008-12-24 18:58:04
en aynı annem gibi konuşmuşsun

Anketci en Tarih: 2008-12-22 21:46:04
sen kendi geleceğine bak sana kim bakarsa baksın büyünce bu anılarına bakıp güleceksin geleceğin aşkdan çooooooooooooooook daha önemli ve aşkdan çooooooooooooook daha önce gelmeli

Anketci rihannabrown Tarih: 2008-12-21 19:24:42
lütfen daha fazla yorum yapın

Anketci dicle Tarih: 2008-12-19 15:39:26
sana olabilir

Anketci rihannabrown Tarih: 2008-12-19 11:03:06
bunu yazan benim bizim sınıftaki çocuk çok utangaç ona aşığım ama bi kıza çıkma teklifi etti buluşmuyolar hatta birbirlerinin yüzüne bile bakmıyolar bana çok bakıyo hatta dün eskiden aşık olduğu kızın yanına yaklaştı ben baktımmı kızın yanına yaklaşıyo kafamı çektimmi uzaklaşıyodu sizce kime aşık

Anketci mülayim Tarih: 2008-12-19 02:42:23
solemem dıdıdddı

Anketci selo Tarih: 2008-12-18 21:26:09
boşuna heveslenme bence cnm banada aynı şeyler oldu ben yanıldım bence sana aşık değil

Anketci *esra* Tarih: 2008-12-18 19:04:52
bence sana..

Anketci mekoş Tarih: 2008-12-18 16:30:43


  Rastgele 20 Kızlar Cevaplasın anketi
2008-08-15 00:00:00  Sizce erkekler hangi tip kızlardan hoşlanır?
2010-01-17 19:00:56  Ashley TISDALE nasıl biri?
2008-10-25 00:00:00  Hangi hareketten nefret edersiniz?
2009-06-18 13:34:20  Ne tür erkeklerden hoşlanırsınız?
2008-09-06 00:00:00  Sizce Ali ismi nasıl? (kızlar cevaplasın lütfen)
2008-09-12 00:00:00  Sizce EMRECAN ismi güzel mi? (sorum kızlar için)
2008-10-12 00:00:00  Sinifta bir kiz var ve annem onunla fazla yakin olmama izin vermiyor ama ilk okuldan beri arkadasiz ona benden uzak dur annem senden hoslanmiyor diyemiyorum sizce ne yapiyim? (yorum yazin lutfen)
2013-12-01 16:32:05  Boş zamanlarınızda ne yapmak istersiniz?
2008-10-25 00:00:00  Sinem Kobal mı?Merve Sevi mi?
2010-01-01 10:43:18  Diyelim ki özel bir okuldasınız ve size serbest giyinmeye izin veriyorlar ne giyinirsiniz ki zengin ve popüler gibi görünesiniz?
2009-01-11 00:00:00  Çarşamba günü bir kız arkadaşımın doğum günü var.Ne almalıyım?
2010-02-22 14:26:31  Kızlar bir erkekte en iyi boy aralığı hangisi?
2009-01-10 00:00:00  Kızlar her gün saçlarınızı tarar mısınız?
2008-10-05 00:00:00  Kaç yaşındasınız?
2008-10-06 00:00:00  Kızlar hangi isim daha güzel?
2008-08-26 00:00:00  Kızlar kendinizi hangi dizideki rolle daha çok özdeşleştiriyosunuz?
2008-11-16 00:00:00  Sizce en karizmatik isim hangisi?
2008-11-20 00:00:00  Gelinliğinizin nasıl olmasını istersiniz?
2008-10-31 00:00:00  Ersin ismi sizce nasıl?
2010-01-01 10:55:32  Erkek arkadaşınızla nerede öpüştünüz?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18919 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5440
Çevrimiçi kullanıcı:56
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.