Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
En yakın arkadaşınız eskiden birini seviyordu şimdi ise başkasını seviyor sizde onun eskiden sevdiği kişiyi seviyorsunuz (sevgili değilerdi) ne yaparsınız?
hayır bu sevgiden vaz geçer unutmaya çalışırdım
onu sevmeye devam eder sevgili olurdum
onu sever ama asla söylemezdim
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: cerenimo Anket tarihi: 2009-01-01 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci büyük adam Tarih: 2014-01-19 20:37:55
valla ben sevmeye devam ederdim


Anketci barbie_26 Tarih: 2012-01-18 20:46:42
bilemiyooom yani

Anketci ßu$Ra Tarih: 2009-07-30 16:28:27
kumm.. aşlar gelip geçici ama arkadaşlıklar öyle değil kanka dediğin insan hep yanında kalmalı ben de vazgeçerdim yani içten içe severdim..

Anketci kumm.. Tarih: 2009-01-03 18:04:12
basketboll
sirf arkadasin üzülür diye sevdiginden gecebiliyorsan eger sen zaten bastan emin olmadigin biseye baslamakla hata etmissin..
ortada yasanmis bir birliktelik yok ise ve ben onu gercektende seviyorsam degil arkadasim dünya karsimda duramaz..
herkes herkesi sever simdi o sevdi diye ben sevdamdanmi geceyim ne kadar sacma bence..


Anketci basketbol=ben Tarih: 2009-01-02 18:40:09
acayip kafa karıştırıcı ama ben sevgili olmadılarsa çıkardım ama arkadaşımda buna üzülcek olursa ben unuturdum yani ben ortasını yapıyım onu sewer sölemezdim o zmn

Anketci kumm.. Tarih: 2009-01-01 19:55:16
bi birliktelik yasamamislarsa ve o erkekte benden hoslaniyor yakin arkimde buna saygi gösteriyorsa birlikte olurdum cünkü ben onu oda beni sevmistir ve ortada ikisinin yasadigi bi birliktelikte yoktur..

Anketci cagla_gs Tarih: 2009-01-01 19:18:01
bilmem

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2007-07-10 00:00:00  Deli gibi sevdiğiniz biri var oda sizi seviyordu ama daha sonra sadece arkadaşız dedi 1 yıldır çıktığı kimse yok ne yapardınız?
2008-07-23 00:00:00  KIZLAR bi çocuktan hoşlanıyorum siz olsaydınız onu nasıl etkilerdiniz?
2008-09-01 00:00:00  Sevmediğiniz ama size çok değer veren biriyle ilişkinizi devam ettirir misiniz?
2008-05-29 00:00:00  Birisini çok seviyosunuz ama kötü alışkanlıkları olan neredeyse ortak yönünüz yok denecek kadar olan biri ne yapardınız bu durumda?
2007-09-01 00:00:00  Sizce bu ikisinden hangisi daha yakışıklı?
2008-05-22 00:00:00  Ben bir kızı seviyorum sizce ne yapmalıyım?(abartılılı bir şekilde)
2007-07-02 00:00:00  Eğer böyle bir imkanınız olsa hangi şarkıcı ile çıkmak istersiniz?
2007-05-30 00:00:00  Uzun suren bı ılıskın var.yalnız aılelerınız uyusmuyor.ve senın aılen onu damat olarak ıstemıor.naparsın?
2008-04-21 00:00:00  Sevgilinizi aldatır mısınız?
2009-08-16 21:32:40  Sevdiğin erkek (kız) seni aldattığını öğrendiğinde ne yaparsınız?
2008-12-11 00:00:00  Size nasil evlenme cikma teklifi edilmesini isterdiniz?
2008-04-08 00:00:00  Neden erkelerin bazıları sevdigini kıza söyliyemiyor?
2008-10-09 00:00:00  Su anda gerçek aşklar kaldımı acaba bu dünyada?
2009-06-30 20:56:46  Sevgililer gününde nerde olmak istersin?
2008-08-25 00:00:00  Aşkınız için en iyi arkadaşınızı satar mısınız?
2008-11-28 00:00:00  Biri sana dikkatle bakarsa ne anlarsın?
2008-08-19 00:00:00  Aşırı ilgi karşı tarafı bunaltır mı?
2008-05-10 00:00:00  Arkadaşlar hangi kıza evlenme teklif edeyim?
2008-08-30 00:00:00  Chatda konusdugum ama yuzunu sadece resimde gordugum birine asik oldum. o beni anliyoo dertlerimi dinliyooo onu cok seviyorum ne yapiyim ona soyleyim mi? yoksa hayir?
2008-08-26 00:00:00  Kızlar nasıl erkeklerden hoşlanır?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18919 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5440
Çevrimiçi kullanıcı:100
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.