Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Erkekler Cevaplasın kategorisi anketi:
Anket başlığı
Hadise mi rihanna mı?
hadise
rihanna
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: pürnur Anket tarihi: 2009-01-03 00:00:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci gül-güzeli Tarih: 2013-08-02 00:12:13
candy-06 aslında haklı olabilir.ben de hadiseyi hiç ama hiç beğenmem ama rihannayıda pek fazla sevdiğim söylenemez.ama hadiseyle rihannayı karşılaştıracak olursak sorunun yanıtı tabiki rihanna olur.hatta rihanna 10 basar elbette hadiseye.ben bu hadise salağına kıl oluyorum çok çirkin çok itici çok tipsiz ve çok yapmacık.hele bir de makyajsız haliyle suratı iğrenç ötesi berbat çok kötü.eurovisionda bizi rezil etti pis mal uyuz palyaço paçoz şebek.sesini çatlattı.orasını burasını açtı.sahneye taklalar atan bir herifi soktu.türk dünyasından gelen torpiller sonucu 4.oldu.hiç doğal değil ve dikkat çekmek için kendine yapmadığını bırakmıyo.şekilden şekle giriyo apdal.onu beğenenlere hiç anlam veremiyorum.rihanna tartışmasız çok çok daha üstün yani.hem de herşeyiyle.hadise gibi biriyle asla ve asla kıyaslamam onu.rihannaya bir şey diyemem.bana soğuk geliyor ama hakkını da yiyemem harbiden güzel kadın.rihannayı çok sevmem ama ona çirkin desem gerçekten haksızlık yapmış olurum.bir kere rihannanın fiziği güzel.kıvrımlı ve ince belli.boyu 1.73 tam ideal.bir kere rihanna boylu poslu hoş bir bayan.hadise salağıysa en fazla 1.63-1.65 vardır taş çatlasa.hem rihannanın gözleri güzel yeşil ela arası bir rengi var.dudakları dolgun,kıvrımlı ve güzel.bazen saçlarını öyle erkek gibi kısacık kestirerek ve esmer tenine yakışmayan sarı-kırmızı gibi renklere boyatarak kendisini çirkinleştiriyor.kendine bu eziyeti yapmasa tam fıstık gibi olur.<333333

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:39:09
hadise dienler manda daır hayvanımsı yaratık oç tur mqqqqqq


Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:38:42
rihannayı kımse gecemez olum bunu anlayın

Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:38:27
mkler sizi

Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:38:20
gotsunuz ln sız korsunuz gotsunuz azınıza koym tabiside riri ln

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:37:54


Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:37:10
abı yha sızın gozlerınmız mı kor ln tabikide rihanna kummm. bu arada senın ananmın ebenın facwebooktaki arkdasının ebesını skrm ln mk

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:37:04
bu barada bni kız zannetmeyin bn kıkm zaten adm cyda


Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:36:36
kummmmm bak amını alır kıçına sokarım

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:35:47
amın akodumun


Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:34:45
vay_be adlı oc senın ananın anladın sen oc kor musun sen n yha hgadıse kım mk sıcrm azna :d gotumun mandalı

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:34:37
a vaybe olan kişi senin azzına sıçarım bak hadisen,n tipi yok bn gözlüklüyüm 3 tane gözlüğüm 1 tanseinbi sana verebilirim körrrrrrrrr


Anketci asdffjk Tarih: 2013-05-25 17:33:04
abı yha sordunuz soruya bak yha tabikide rihanna olum hadise kim lan :d

Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:32:49
aamın tepesini attırmayın amıkkkkkkkkkk


Anketci rihannammmm Tarih: 2013-05-25 17:31:53
rihanna takbikide hadise kim lan sıçarım azına bu arada bn ceyda rihanna bnm hayatuım

Anketci beyaz_atlı_prensss Tarih: 2011-06-25 13:39:56
hadiseeeeee

Anketci prenses12345619 Tarih: 2011-04-13 19:26:37
hadisede kim? rihanna tabiki de

Anketci mavıgozludeniz Tarih: 2010-03-08 14:11:12
bence türk olduğu için hadise ikisinide ben çok seviyorum ama türk olduu için hadise

Anketci vay_be Tarih: 2010-02-02 18:04:11
hadise tabiki

Anketci shakira favorimsin Tarih: 2009-11-20 19:09:53
tabikide rihanna. rihanna çok güzel bir kadın.

Anketci irem_98 Tarih: 2009-11-18 08:00:24
tabiki de rihanna rihannada ki göz kimde var !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anketci salvadoruğur Tarih: 2009-11-10 22:21:08
ya thalia gibisi varmı yaaaaaaaa offff one güzellik (sexy)


Anketci shakira favorimsin Tarih: 2009-10-25 10:07:13
rihanna.

Anketci vay_be Tarih: 2009-08-15 23:47:30
rihanna çok ünlü olabilir ama bence çok güzel deil.ikisi arasında bir tercih yapılcaksa tabi ki hadise olur.hadisenin yeni albümü kahraman yani hero çok güzel hele fast lİfe ve double lİfe süper hepsİnİ ezbere bİlİo bİde evlenmelİyİz:d

Anketci bjk_gülçin Tarih: 2009-08-12 00:33:15
hadisemmmmmmm

Anketci gfb24 Tarih: 2009-07-27 17:02:29
hadİse abla tbİ

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-06-02 19:15:39
kumm rİhanna çokkkkk ünlü güzel melez Şarkici ''rİhanna kİm kİ?'' demİŞsİn ondan söyledİm

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-06-02 19:14:23
rİhanna

Anketci rihannabrown Tarih: 2009-03-30 20:49:53
rihanna

Anketci arda_turan Tarih: 2009-02-01 18:13:16
hadise ama rıhannayı da sevmiyor değilim...

Anketci kumm.. Tarih: 2009-01-10 08:24:45
yani sonucu bile bile katlanirim diyosun ölemi candy..


Anketci candy-6 Tarih: 2009-01-07 18:26:53
hadiseyi hiiç beğenmem ama rihannayıda 'pek' sevmem

Anketci kumm.. Tarih: 2009-01-06 09:38:49
tabiikide hadise
rihannayi hadiseye kurban olsun..
rihanna kimki??



Anketci dicle Tarih: 2009-01-04 09:51:06
hadise

  Rastgele 20 Erkekler Cevaplasın anketi
2008-10-07 00:00:00  Sizce bir insanın güzelliği önemli midir?
2008-06-30 00:00:00  Erkekler diyelim ki birine çıkma teklifi ediceksiniz kızın nasıl olmasını istersiniz?
2008-09-07 00:00:00  Sizce Nisan ismi güzel mi? (sorum erkekler için)
2008-04-18 00:00:00  Erkekler sizce hangi kız ismi daha güzel?
2009-06-20 12:10:45  Erkeklere göre en çekici kız ismi hangisidir?
2009-08-02 17:08:14  Demet akalın güzel mi?
2008-11-10 00:00:00  Sevgilinizin isminin ne olmasını isterdiniz?
2008-12-12 00:00:00  Erkekler sevgiliniz için hangi nicki tercih edersiniz?
2008-12-06 00:00:00  Her erkek aldatir mi?
2008-10-06 00:00:00  Nasıl kızlardan hoşlanırsınız?
2007-09-14 00:00:00  ERKEKLER LÜTFEN CEVAP hangi tarz kız hoşunuza daha çok gider?
2007-07-18 00:00:00  Erkekler sizce hangisi daha güzel?
2009-05-01 19:52:00  Erkekler sizce melisa ismi güzel mi?
2008-09-27 00:00:00  Sorum erkeklere sizce nazlı ismi güzel mi?
2009-08-29 15:47:37  Erkekler neden argo konuşur?
2008-10-06 00:00:00  Bir erkeğe sevdiğini belli etmek için ne yaparsın?
2007-07-14 00:00:00  Sizce erkekler aralarında en çok ne konuşur?(erkekler için)
2007-08-03 00:00:00  Erkekler bir kızın en çok neyine dikkat edersiniz?
2009-12-27 18:42:28  Çıkmak istediğiniz bir kızda ne arasınız?
2008-12-31 00:00:00  Sevgiline söyleyeceğin ilk kelime nedir?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5439
Çevrimiçi kullanıcı:68
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.