Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Aşk Hayatı kategorisi anketi:
Anket başlığı
Sizce kizlar mi daha cok aldatir yoksa erkekler mi?
erkekler
kizlar
bence esit sayida
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: sirr Anket tarihi: 2009-08-19 20:22:59 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci şuşu Tarih: 2013-01-01 14:43:56
kim acab)a?(erkekler tabikii

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-14 17:32:04
her turlu erkekler derımm:d

Anketci samet34 Tarih: 2011-05-10 13:30:17
ilişkinin durmuna we ilişki içinde olanlara göre deişir

Anketci açelya44 Tarih: 2011-05-09 15:32:30
o tip insanlara uyuz oluorm yhaniii

Anketci açelya44 Tarih: 2011-05-09 15:31:33
şu zamana göre ve çevreye bakarak konusuyorum kızlar gbi geliyo önceden erkekler kızların peşinden kosardı şimdi kızlar erkeklere yalakalık yapıo yani kuyruk sallıyorlar ki erkekler çıkma teklifi etsn bazı kızlar yalakalık yapacam die kendilerini öyle bi parcalıyolar ki gülmem gelio .. o kadar uqrasıolar çıkınca 1 hafta snra ayrılıolar .. acıyorum öyle insanlara aslında .. hayatları boşş.... hedefleri karşı cins.. kısacası şu zamnda kızlar aldatıyo erkekler masum diyemem tabii

Anketci 043lü Tarih: 2010-04-16 16:35:28
erkekler herhalde kız olduğum için söylemiyorum bunu filmlerdede hep öyle olur arkadaşlarımın aşk tecrübelerindede aldatan taraf genellikle hep erkekti o yüzden babam hariç hiçbir erkeğe kalmadı güvencim

Anketci açmamış gül Tarih: 2009-09-25 15:55:12
bence en çok vicdansızlar aldatır cinsiyet ayrımı yapmıyorum.genel olarak sölüyorum

Anketci love_doctor Tarih: 2009-09-08 15:02:45
erkeklerr...

  Rastgele 20 Aşk Hayatı anketi
2008-05-28 00:00:00  Aşk mı gurur mu?
2009-12-26 14:11:33  Sevgilinizle aranızda bir engel var aileniz onunla olmanıza karsı üstelik bu ilişkiyi duymamaları gerek ne yaparsınız?
2007-08-26 00:00:00  Aşkınızın tipi nasıl olsun istersiniz?
2007-08-11 00:00:00  Sizce erkeklermi önce öpmeli kızlarmı?
2008-05-10 00:00:00  Bi çocukla çıktım herşey yolundayken onun beni parmağında oynattığını öğrendim uzun zaman geçti ve ben onu hala seviyorum ne yapmalıyım?(nolur yorum yazın)
2007-04-23 00:00:00  Erkeğin sevgisinden nasıl emin oluruz?
2008-11-13 00:00:00  Çıktığınız kişinin evli olduğunu öğrenirseniz ne yapardınız?
2008-07-27 00:00:00  Sevgilinizin yanında bir kız gördüğünüz zaman ne yaparsınız?
2008-04-19 00:00:00  Bir erkeği çok seviyorsunuz ve o bunu öğrendi ama size hiçbirşey söylemedi ne yaparsınız?
2008-09-27 00:00:00  Sevgilinizin adı nedir?
2007-07-17 00:00:00  Şimdiye kadar kaç kişiye aşık oldunuz?
2008-05-09 00:00:00  Aşkın için kankandan vazgeçer misin?
2007-04-25 00:00:00  Sizce bunlardan hangisi aşkın tam içinde geçenlerdir
2009-06-14 14:21:22  Sevgilinize nasıl hitap edersiniz?
2008-10-29 00:00:00  Sence aşık olmak güzel bir duygu mu?
2008-09-07 00:00:00  Yakısıklı olmayan bir ERKEK en sevdiği romantik müzikleri sevdiği KIZLA paylasırsa kız ondan etkilenir mi?
2008-05-10 00:00:00  Arkadaşlar hangi kıza evlenme teklif edeyim?
2007-07-21 00:00:00  Sizce ilk olarak sevdiği bi erkeğe bi kızın açılması doğru mu?
2007-07-05 00:00:00  Hangisi daha büyük bir aşkın belirtisidir?
2009-06-08 22:56:43  Hiç aşk yaşadınız mı?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:75
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.