Ana Sayfa    İletişim
Alışveriş Ticaret Aşk Hayatı Bilgisayar İnternet Bilim Dini Konular
Edebiyat Eğitim Ekonomi Erkekler Cevaplasın Felsefe
Güncel Konular Günlük Yaşam Kızlar Cevaplasın Magazin Meslek
Mizah Moda Giyim Müzik Okul Oyun
Seçim SeninFikrin.com Sinema Siyaset Spor
Teknoloji Toplum Turizm Gezi TV Dizi Yiyecek İçecek
Ünlü Bay Ünlü Bayan İsim Lakap Üyelere Özel İş Dünyası
En Çok Oylanan Anketler
En Az Oylanan Anketler
En Yeni Anketler

Kullanıcı Adı:
Parola:
 

 
 
Siyaset kategorisi anketi:
Anket başlığı
Ülkemizi sizce kim yönetmeli?
Osman PAMUKOĞLU
Doğu PERİNÇEK
Ufuk URAS
Devlet BAHÇELİ
Kemal KILIÇTAROĞLU
Recep T.ERDOĞAN
     Sonuçlar
  Anketi oluşturan: tufann35 Anket tarihi: 2010-10-11 00:51:00 Bu anketi sitene ekle
Buraya yorumunuzu yazabilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayınız.

Yorumlar:
Anketci ceza_rasim Tarih: 2014-06-16 00:08:27
prof dr.necmeddin erbakan

Anketci ahmet oktay tubadan Tarih: 2013-10-19 21:16:13
tabikide erdoğan başka kim olabilir

Anketci ea2_1991 Tarih: 2011-09-29 22:29:32
hepiniz emrecisinz ya 50 dyorum fifty dyorum kimsa tınlamıyo radaki farkı görünsene

Anketci ea_1991 Tarih: 2011-09-29 21:46:28
fifty.....i run new york.....i get money money great.....50 cent:)aftermath shady aftermat

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-28 19:05:24
of ya ne kadr sacma sorulr soruosnz bıze sorcgna gıt ılıskıye gır o zamn nasl bı duygu oldgnu kendn gor

Anketci istanbul_istanbul Tarih: 2011-09-27 14:25:52
kızlar yada erkekler hiç cinsel ilişkiye grdinizmi nasıl bi duygı

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-05 14:41:58
omer onlrı ayırmya calısıodu o yuzdn kactılar.kavak yllrını bnde ızleyemdm tatlım:d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-05 00:06:14
cetın ve aysegul kactı alı ve arzu nısanlandı demırle su nısanlanmadı ole yanı cok guzl bıttı:)

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-09-04 23:56:32
biliyo musun artık umurumda bile değilsin zaten interneti kapattırcaz 1 2 güne okul başlıyo diye kazık çak dur okul başladığında da derslede senin fikrin i anlatırsın byyyy

Anketci askımemnu Tarih: 2011-09-04 20:36:16
ben anneme anlattım zaten

Anketci zaura Tarih: 2011-09-04 20:05:30
evet talım sonunu izleyemedim.nası bitti cnm:))))

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-04 18:42:50
bn ızlıodm cok sevıodm ama fınal oldu yaa:(

Anketci oslem Tarih: 2011-09-04 14:12:46
melike ben yatarken aramışsın ne oldu ne istiyosun

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-04 13:37:02
saol canm snde oylesn erkklerdn burak ozcıvıt ı cok begenıorm kızlrdan merve bolugur ve hazal kaya... sen tatlm?

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-03 23:51:02
bndee =)

Anketci Kanola Tarih: 2011-09-03 20:15:58


Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-02 16:49:05
=) off canm evde cok sıkılıo bıran once okllar aclsn ıstıorm ılk gun cok heyecnlı olcam tatlım senn??:d

Anketci zaura Tarih: 2011-09-02 13:37:14
yha öle mi tatlım?neyse bunun üyeliği boş boş kalsın öküz gibi...bakıp güüleriz daha ii.

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-02 13:27:43
nasıl sıldırılıo bılmıorm bebegım :)

Anketci zaura Tarih: 2011-09-02 11:42:51
sitede bilmediğim bi mutluluk var.sanki fazlalıklar atılmış esra'cım.sence???

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-09-02 00:52:37
bnde cok ısterdm tatlm =) kızlr sız benm gordugme gore cok ıı kuzendnz aranızı bozmayn bnce kesn bırılerı nazr degdrmıstır =(

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-09-01 19:17:32
zaura ben bunu sadece sana söylüyorum yani diğerleri üstüne alınmasın lütfen ben bir daha ne senin fikrin e ne kanal d fan a ne tipeez e ne de stardoll agirmeyeceğim ne yazarsan yaz çünkü ben yaptığım şakaları ne kadar fazla abartmış olsama da bana senin verdiğin gibi bir tepki veren bir kuzen istemiyoru bndan sonra sadece f000book a gircem inş. lütfen cepten de çaldırma sadece annemler konuşmak isterlerse ara bilm em anlıyo musun

Anketci zaura Tarih: 2011-09-01 18:30:27
emmarozi bu beni ilgilendirmez :))) cnm ben sni çook seviom esra'mmm.senlen buluşmak çok isterdim..

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-31 15:31:26
ben ıkınzıde cook ama cook sevdm keske yakınmzda otursydnz yaa:d

Anketci emmarozi Tarih: 2011-08-31 13:57:55
zaura ben snin ve smyyenin dinine bağlı olmasını seviorm fkt bize çok küfür ediosnz ve anlayışsızsın

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-31 11:16:42
bende seni çok sevdim esracımmmm

Anketci zaura Tarih: 2011-08-31 10:58:02
bende aşquşum bnm

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-30 22:32:05
evet hemde cok sewdım bıtanemm:d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-30 22:31:35
evet hemde cok sewdım askımm:d

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-30 15:39:54
ben de seni çok sevdim esra cım şerefli liderimizle hemşerisin demek

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-30 15:38:55
zaura cım cebi açsana konuşalım bş de gece kalmicak mışsıonız galiba tatlım

Anketci zaura Tarih: 2011-08-30 15:32:48
vayyy recebimle hemşerisen qnq.supersinn.ben seni sevdim tatlımmm.sen beni
sevdin mi peki?


Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-30 15:07:50
bnde rızelıym anlıcgın basbaknla hemserıyız .d.d

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-29 16:14:56
biz kayseri pınarbaşı aşağı karagöz köylüyüz tatlım sen*

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-29 14:37:58
yedk lıstelrde vardmda sıram bıraz ılrdydı o yuzdn kesn yanı a.agaoglu na gıtcm sız nerelısnz?:d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-29 14:33:55
yenı yapıldgı ıcındır canım bnde kapnmyı dusunuorm bu snede olabılr en gec sneye bnde kızlar:d

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-29 12:17:06
esracım

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-29 12:16:46
yedeklerden bişi bekliyor musun?

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-29 12:16:25
bu arada o liseyi hiç duymamıştım

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-29 12:15:52
esra cım biz kapalı değiliz ama seneye inş. kapanıcaz sen?

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-28 23:00:05
mnp sen kapalı mısn tatlım?.d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-28 22:49:26
saol canım bnde asıye agaoglu anadolu lısesı lıse umranıyede ama ben sarıgazıde oturuorm:d

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-28 10:22:01
bu arada e harfi galiba yanlışlıkla silnmiş hata olabiliyor da bu arada kadir has maltepe de sen nerede oturuyordun esra cım

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-28 10:20:26
sra cım biz de seni çok seviyoruz emin olabilrsin zaten bu sitedeki tek mantıklı kişilerdensin tatlım

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-28 02:07:42
bnde ıkınzıde cok sevıorm tatlm kuzen oldgnuz bellı zatn ıkınzde coktatlısnz bnde lıseye gectım hangı lıseye gıtcksnız (meslek ,duz,anadolu vs.)?:d

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-27 22:08:12
mal kuzenim kız

Anketci ea_1991 Tarih: 2011-08-27 21:08:05
niye dostum ya sana bi sırvereyim üniversiteye gidemeyelerin çoğu gidenlerden daha akıllı emin ol.sadece onlarınki yanlış zaman yanlış yer ve fırsat eşitziliği ve de takdiri ilahi....hem sen erkeksin dimi:))ona göre yorum yazıyorum bak

Anketci ea_1991 Tarih: 2011-08-27 20:40:05
liseli gençlik...sizleri üniversitedegörmekisteriz.....

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-27 05:08:20
seninde mübarek olsun bu arada esra cım zaura benim kuzenim ya 2 miz de lise ye geçtik sen?

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-27 03:09:18
ben teldn gırdgım ıcn zor oluo canm bıraz.d ama okullr acılrken pek sık gırmıcem tatlm.s sen kaca gectın?

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-27 02:15:27
sen merak etme bebm grerım senınde emrah=)

Anketci ea_1991 Tarih: 2011-08-26 23:18:43
kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar

Anketci zara Tarih: 2011-08-26 17:40:56
sen ne diyosun yaa.yemin ederim ciddi soruorum sen çatlak mısn yha?benim yorumlarıma karışma.ben esraya soru soruyorum.ama esra yemin ederim farkettim cnm.önceki kürsüdede sana böyle şeyler söledim.yine bana çattı.o yorumumu o ku götüne sok!anla o yorumu geri!yemin ederim oruçlu ağzımla bişiy sölemiim diodum...va lafları kendine tapulamaktan vazgeç sende.o laflar herkesin.tüm toplumun.kullandığım kelime yüzünden sana hesap veremem.ayrıca esracım sende sık sık gir??millet hayvanlığa yüz tutmuş.


Anketci emmarozi Tarih: 2011-08-26 16:41:59
siteye daha sık gir demeyi benden çaldın biliyorum çünkü aynı şeyi ben cansuya söylemiştim bnm laflarımı çalmaktan vazgeç

Anketci zzaura Tarih: 2011-08-26 16:15:31
evet esracım bi ortak yönümüz daha çıktı valla. bu arada aşquşum daha sık girsene siteye esra.normal kalmadı valla.sıkılıyoz. güleri gördün mü sümeyyecim??

Anketci emmarozi Tarih: 2011-08-26 15:21:30
adam gibi adam ~ recep tayyip erdoğan

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-26 04:13:02
esra senle ben ve zaurra nın bir otak yönü daha çıktı

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-26 02:32:38
tabısıkıde erdogan =)

Anketci zzaura Tarih: 2011-08-25 18:56:17
hoşgeldin biraz geç geldi ama aşqitom.
tabi ki recebimiz tayyibimiz erdoğanımız sık gir güler'cim.tek başıma zor dayanıorum.cır cır kafamda beyin bırakmadılar zekası geriler aşquşum<3.


Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-08-25 15:26:02
recebim tayyibim erdoğanım tabikiiiiii

Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:57:56
ben fan a gidiyorum by.

Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:51:53
yoh bzn.ama küfürleri şeyma yazdı:))


haaa özlemlere gidip bana oy atsana.şunu kapak edem.


Anketci hidayet Tarih: 2011-08-25 12:50:33
sen zaura aya girmiyon mu

Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:50:21
ii cnm.valla bnm 6 hakkım var.bu site mal haa.hiç yıorum yapamıyos.üyeleri gibi sitede anketlerde çok mall.

Anketci hidayet Tarih: 2011-08-25 12:49:10
3 yorum hakkı kaldı ondan bende buna geçtim

Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:48:45
çünkü sık sık görüşüyoz

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-25 12:47:41
o zaman niye yalancı diyon

Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:45:09
bu arada ben mnp yorum hakkım bitti
daha dorusu ben banu.


Anketci oslem Tarih: 2011-08-25 12:44:46
ben zaura deilim tatlım.zaura kapı komşumuz ama şifresini biliom

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-25 12:43:30
zaten sen zaura sın ama zaura şeyma değil m ianlayamadım

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-25 12:09:58
ben de zaura da a4 üz ama zaura avrupa da oturuyo biz de pek kafa değiliz zaten 2 ayda bir falan görüşüyoruz

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-25 02:34:51
saol yasım 14 ama kafa olark pek ole deılm =)

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-25 02:18:58
hadı ya bnde anadolu yakasndayım =) zaura nrde?.d.d

Anketci ea_1991 Tarih: 2011-08-24 20:13:43
kırşehir:) yokmu


Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-24 12:34:24
zaura da istanbul da

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-24 12:33:55
anadolu yakasın da

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-24 02:16:01
nersnde meyıcenn kuzenı?.d

Anketci askımemnü Tarih: 2011-08-23 21:21:23
anti mal-mal-ke-mal

Anketci meyiçe nin kuzeni Tarih: 2011-08-17 12:17:20
ben istanbul da oturuyorum

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-17 02:10:17
of bılmıorm .d sızde nıe hrkese sıfrenzı verıosnz nyse arkadslar ıstanbulda oturan yok muu?:d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-16 18:09:38
uff bırak su çük ayaklrını da duzgn konus peyker :d:p

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-16 15:17:21
ewet meyıcenn kuzenıne katılıorm;):d

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-08-16 09:53:53
bence kemal kılıçdaroğlu

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-16 04:35:43
:p

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-08-15 21:03:18


Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-15 16:55:18
ahaaha cok komık gerıı:d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-09 19:13:51
hmm yormlarını begendm canm=)

Anketci kübra doğan Tarih: 2011-08-09 17:30:29
ben 13 yşndym

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-08 00:24:12
bısey sorcam .d salsacı kız mısn erkek mı? <3

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-08 00:22:01


Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-08 00:18:32
kubra kac yasndasın? .d

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-08 00:03:37


Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-07 16:42:12
saol hacı .d adm esra

Anketci kübra doğan Tarih: 2011-08-06 17:21:11
helallll beeeee lafı koydun hacı :p bu arada adın nee

Anketci Esoo.8 Tarih: 2011-08-06 01:00:29
arkadaslar bosvern hıcbrınz kendınzı bos yere yormayn secmlerde noldu hepımz gorduk teyyıp erdogan calısıo ve sonucundada oylarıda alıo adam hak edıo kı alıo merak etmeyn en sonunda herkes yola gelcek allah ın ıznıyle butun ıllerıde alırız chp lılerede susup oturmak duser bos yere gevezelık yapmayın adam hepınızı secımlrde susturdu zatn deıl kılcdaroglu kralı gelse alayına gıdr recep tayyıp erdogan buda sıze kapak olsun .d

Anketci kübra doğan Tarih: 2011-08-05 12:11:26
recep tayyip erdoğan


Anketci love.star Tarih: 2011-08-01 18:58:57
anti tay-yeap

Anketci love.star Tarih: 2011-08-01 18:58:55
anti tay-yeap

Anketci love.star Tarih: 2011-08-01 18:58:53
anti tay-yeap

Anketci love.star Tarih: 2011-08-01 18:58:51
anti tay-yeap

Anketci osman-50 Tarih: 2011-08-01 08:38:24
recep tayyip erdoğan

Anketci cemkolik Tarih: 2011-07-21 15:30:20
recep tayyib erdoğan :)

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-07-06 13:08:22
chhhhhpppppp

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-07-06 13:08:08
chppp

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-07-06 13:08:06
chppp

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-07-06 13:08:05
chppp

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-07-06 13:08:03
chppp

Anketci attila55 Tarih: 2011-07-06 12:40:27


Anketci attila55 Tarih: 2011-07-06 12:40:12
susun lan hepiniz

Anketci attila55 Tarih: 2011-07-06 12:38:42
tabiki devlet bahçeli

Anketci kemalist.aysu Tarih: 2011-07-04 17:59:59
hasssttiirin ya aaaa ölümüne kemal kılıçdaroğlu<3333333333

Anketci sinem_05 Tarih: 2011-07-01 17:52:49
yürü be kim çeker seni kim çeker

Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-23 13:03:48
nediyon lan ne dediğini bi sen anlıyon

Anketci alisan Tarih: 2011-06-22 22:17:55
hahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa

Anketci alisan Tarih: 2011-06-22 22:17:42


Anketci alisan Tarih: 2011-06-22 22:16:52
hadi len emirdagin yaninda sis bir bok degilsini

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-16 15:44:45
zaaaa yürüyün beee

Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-16 13:26:50
aynen tatlım

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-14 22:37:25
aynn biz izmiri muğlayo napalım bize 71 yeter sizin gibi 4 il sevinmiyoruz nede osa görmemişiniz

Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-14 17:50:49
bn pink.girl bu arada... emmarozi şifresini bna sölemişti. crazy'^ciğim siz ancak 4 tane ille avunursunuz

Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-14 17:49:54
4 ille mi seviniyon lan? biz 71 ili fethetmişiz biz napsak acaba.. siz 4 ile seviniyosanız.. gerçi çok görmemek lazım. bu sizin için büyk bir rekor
(pink.girl)
emmarozi şifresini bna sölediği içn girdim.


Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-14 15:37:34
nah alırsıınz izmiri, trakya , izmir ve muğla chp nin kalesiiiii

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-13 23:59:40
crazyy-angell sana 71 il yetmedimi izmirde merak etme bu seçimde o kadar aldıysak bu seçimde daha yüüksek alırız sorun deil kendini yorma

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-13 23:14:08
yürrrrrüüüüüü be zeynep

Anketci zeynep e Tarih: 2011-06-13 17:20:05
aslında biz mhp'liyiz ailem falanda oraya veriyo ama ben sırf chp inat olsun diye ak partiye verdim vede adamlar gerçekten iyi çalışıyo görmezden gelemeyiz ve şunuda unutmayınki meyve veren ağaç taşlanır erdoğandan memnun değiliz diyosunuz ya o memnun olmadınızın sebebi nedir acaba açmısınız açıktamısınız herşey yolunda gidiyo ülkede neden çomak sokmak istiyosunuz huzur bozuyosunuz sırf adam düzgün çalışıyo diye vede sağcı diye sevmiyosunuz sağcı olsun solcu olsun ne fark eder işini yapıyomu yapıyo chp'de zamanında iyi şeylere imza atsaymış seçilirdi demek milletin aklında kötü bi imaj bırakmış chp.

Anketci alparslan Tarih: 2011-06-13 15:28:39
ve şunuda söleyim ak parti her seçimde artıyo 2001 seçimlerinde %33'le başladık ardından 2007'de %46 aldık oda yetmedi 2011 oldu %50'sini aldık sizce bu bir başarı değilmi halkımız memnun olmasa hizmet görmese oy verirmi

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-13 15:10:44
yinede chp den vazgeçmiycez zz ve saydığın 9 il chp nin kalesi ve asla vermiycezzzzz ve tayyip izmiri almak için kese kese alltın dağıttı ama %33 oy aldı izmirden o hemde altın vererekk... bu dünya yıkılsaa kıyamet kopsa izmir chp ninn havada bulut tayyip sen izmiri unutt..

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-13 15:03:01
ama bence yinede hakaret etme kemal kılıçdaroğlu da insan , rabbimiz kimseye küfür ve hakaret etmemizi istemezzz

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-13 15:01:47
hemde ne biçim kapak oldu salsacııı girdi bi taraflarınaaaa recebim tayyibim erdoğanımm <3

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-13 14:50:56
ayrıca chp lilerin sesi çıkmıyo bu çok güzel

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-13 14:50:07
kemal kılıçdaroğlu cumartesi gece recep tayyip rüyasına girmiş korkutmuş adam korkudan altına kaçırmış bi ğünde kemal kılıçdaroğlu recep tayyipin dişlerini kırcakmış (halbuki kemal kılıçdaroğlu tayyipin g*tndeki b*k kadar olamaz bunu bilidirim )o ancak kendi dişlerini kırar çünkü kafa çalışmıyo bi sakıza 20 lira veriyo sakızın adıda slklar için yazıyomuş ayrıca kemel kılıçsdaroğlunu küçükkene ök*z tepmişki bunda m*l gibi heralde

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-13 14:38:57
ewet ne oldu kapakk oldumu yetmediyse size g*t olsun pislikler türkiye akıllandı artık sizin gibi sk bu türkiyeyi batıramıyacak akp izin vermiyecek ttmm (kemalist.aysu crazyy-angell:)size kapak oldu demi cicişler

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-11 14:48:19
boşunuza o çenenizi yormayın pazartesi görüşcez

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-11 14:34:47


Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-11 14:33:48
sahil kesiminden oy alamadığı için, akp'nin kendi sahilini üretme çabalarına çilgin proje denir :)


Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-11 11:22:41
aynen

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-10 19:19:51
sana sonun a kadar katılıyorum salsaciiii... bravo.. 13 haziran sabahı yüzünüzü görmek içiin sabırsızlanıyorum slklarrr

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-10 00:09:48
ben sizi 12 haziranda görücem cicşler

Anketci kemalist.aysu Tarih: 2011-06-09 23:21:38
tabikii de kemal kılıçdaroğlu

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-09 23:13:18
katılıyorum ceza-damla, kemal kılıçdarğlu<3<3<3<3

Anketci ceza-damla Tarih: 2011-06-09 21:02:00
kemal kılıçdaroğluuuuuuuuu <3

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-09 17:01:44
lannnnnnnnnnnnnn haddini bil haddini şerefsizzzzz... sen atatürkümüzün ayağını sildiği paspasın kiri dahi olamazsın.... ş.e.r.e.f.s.i.z... sinirimden ağladım yaaaaa sana inat atatürkü yaşatçaz ulan..

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-09 16:58:56
size ne yaaaaa sevmek zorunda mıyım allah allah... sevmiyorum var mı lan emmarozi ve crazyy-angell bi itirazınız??? sevmiyorum ben o din düşmanını... onlar zamanında ezan türkçe yapıldı , kuran kursları kapatıldı haberiniz yok... siz hala o ataputuna tapmaya devam edin... atatürkmüş pehhhhhhhhhhhh

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-09 16:54:08
sağol emmarozi

Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-09 16:21:01
güler ben de rabbimin ve hz. muhammed (s.a.v) in uğruna ölürüm.. ama gelip de burda atatürk'e laf etmen çok yanlış! o olmasaydı sen şimdi yaşayamazdın. kim demiş atatürk din düşmanıdır diye? ben ak partiliyim ama atatürk'ümüzü çok seviyorum... o olmasaydı şu an topraklarımızda yunan askerleri dolaşacak, anamızı babamızı istediği gibi asıp kesecekti. iran, ırak gibi olacaktık... benden bu kadar... çok kızdım yaa!!!

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-06-08 21:39:51
sen kimsin lan atatürke laf ediyorsun.. atama laf ettirmem, slk sen atatürk sayesinde nefes alıp veriyosun bu topraklarda, haksız mıyım arkadaşlar?. lan atatürk olmasaydı, anan belli baban belli olmıycaktı lannn konuşturma şimdi beniii atatürke bidaha laf edersen seni mahvederim.. lan sevmiyosan bari saygı duy be pislik....

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-08 21:36:25
elhamdülillah müslümanım... rabbimin ve hz. muhammed (s.a.v) in uğruna ölürüm... tek önderimiz hz. muhammed (s.a.v)... ezan dinlemek öyle bir huzur dolduruyor ki içimi anlatamam.... bu vatandan ezanıın sesini kıstırmaya çalışan allahsız chp ye inat.. 12 haziranda iktidar, büyük liderimiz recep tayyip erdoğan olcak... hem artık eski günler gelcek inşallah rabbimin izniyle.. hem artık o ataputun(atatürkün) zamanı geçti.. din düşmanı pislik atatürkün devri bitti.. yaşasın şeriat.. yaşasın islam yaşasın ezan...


Anketci emmarozi Tarih: 2011-06-08 20:15:14
hepinize katılıyorum alparslan'ın: "bisküviye püskevit diolarsa şekerede şiker diyolar varmı bi dicen" lafını çok beğendim tebriklrt süperdi. bn chp'lilere allahsız demiorum. ama dinlerine soğuklar

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-06-08 14:44:26
alparslan sana sonuna kadar katılıyorum , yaşasın ak parti

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-08 14:27:45
ak parti kazanacak türkiye onu istiyo ayrıca mhpnin başkamnlığınıda gördük türkiyeyi batırtı tayyşp yükseltti türkiye değer lkazandı hepiniz nankörcünüz

Anketci love.star Tarih: 2011-06-08 12:21:23
gerçek olarak mı dedin kinaye mi yaptın anlamadım ama neyse

Anketci alparslan Tarih: 2011-06-08 00:24:26
çook zekimişsin

Anketci alparslan Tarih: 2011-06-08 00:22:08
haklısın arkdşım o bakımdan düşünemedim

Anketci love.star Tarih: 2011-06-07 21:48:16
tmm ben ona bişey demiom. her insanın konuşma şekli başkadır.. sırf bu yüzden insanlara ülke yönetemez damgası vurmak yanlıştır.. adam bi püskevit dedi diye alay ettile.. kelime yanlış kullanmakla ülke yönetmek ne alaka ki?? ayrıca .. ben ayrıca recep beyin o lafını örnek verirken , bi insanla dalga geçmeden önce , başka birinin de herangi bi lafı yanlış şekilde telaffuz edebileceğini söylemek istedim.. yani insanların konuşmalarıyla dalga geçmeden iyi düşünün...

Anketci alparslan Tarih: 2011-06-07 20:11:55
tmm anadoluda bisküviye püskevit diolarsa şekerede şiker diyolar varmı bi dicen :))

Anketci love.star Tarih: 2011-06-07 16:10:36
mhp li diilim ama devlet bahçeli başbakan olmadı, başbakan yardımcısı oldu, öğren de gel. ayrıca bisküviye anadolunun birçok yerinde püskevit diyolar.. ve ayrıca recep bey de şeker e şiker diyen bi insan hatırlatırım

Anketci Mixturka Tarih: 2011-06-06 02:52:19
recep tayyip İstikrar sürsün tr büyüsün (:

Anketci buse12 Tarih: 2011-06-04 14:47:54
tabiki devlt bahçeli

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-06-03 16:41:33
öle ya da böle anlamazlıktan gelme cicim

Anketci love.star Tarih: 2011-06-02 15:55:23
chp liler allahsız demek değildir sen önce bunu öğren

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-05-30 23:52:39
love star sen allhı biliyomusun

Anketci love.star Tarih: 2011-05-29 15:06:30
yaa emmarozi bende allahı seviyorum ve allaha şükür elhamdülillah müslümanım.. ben atatürkü sevemyen yobazlara karşıyım.. baksana bdp atatürkümüzün heykeline apo posteri asıyo ama hükümetten tık yok.. demekki onlarda atamızı sevmiyoo..bu ne cüret yaaa ..

Anketci emmarozi Tarih: 2011-05-28 22:15:09
yha bu ne? akp'li biri, başka akp'li birinin yorumuna küfredio. chp'li biri, diğer chp'linin yorumuna haksızsın dio. bu ne? mal mısınz siz? kafam akrıştı yhaaa şimdi burda gizli chpli veya gizli akp'liler var. bnde atatürkçüyüm ama başörtüsüne, oruca ve namaza karşı çıkan chpye sonuna kadar karşıyım! sonuna kadar akk parti♥♥♥ chpliler made mdininizin şartlarının beğenmiyosunuz o zaman İslamdna çıkın! zorla tutan yok...

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-05-25 15:18:38
sizne kadarda istemesenide ikditr biz alacağı bunu herke böle bilsin

Anketci love.star Tarih: 2011-05-24 00:50:29
shakiramm sende iyice abarttın yaniii

Anketci love.star Tarih: 2011-05-24 00:49:52


Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-05-24 00:43:11
noluyoo yaaaaaaaaa shakiramm sen iyi misin arkadaşımm

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-24 00:40:59
crazyy-angell sana inanamıyorum..... bi akp liyle konuşuyosun yaaaaa yobaz biriyle... hemde bayaaa iyi muhabbet yapmışsınnnnnn kes onla muhabbetiiiii akp li tayyip yalakasıyla konuşma

Anketci ergin ediz Tarih: 2011-05-23 10:47:58


Anketci ahmet ali kaya Tarih: 2011-05-21 18:51:40
love .star 4 büyük liderin içinde necmettin erbakan yokken kılıçdaroğluna düşmez







Anketci ahmet ali kaya Tarih: 2011-05-21 18:49:23
saadet partisi mustafa kamalak chp ve mhpnin islamla alakası yok


Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-05-19 19:15:38
arkadaşlar hepinizin 19 mayıs atatürkü anma gençlik ve spor bayramı kutlu olsun

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-19 17:57:23
işte budur bazıı köpekler gibi olmaya gerek yok.. biz chp liler insanlığımızı devam ettirelim bende bu kavgadan çekiliyorum.

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-05-17 19:02:29
ben fikrimi söylüyorum ve çekiliyorum... bence chp... ;) ama herkesin düşüncesine sonsuz saygım var

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-05-17 19:01:31
yaaa neyin tartışmasını yapıyosunuzz arkadaşlar yaaa herkesin kendi fikri.. yaaa adı üstünde seninfikrin sitenin adı. yapmayın bölee yaaa.. birbirimizin fikrine saygı göstermeliyizz.. artık şu tartışmayı keselim lütfenn.. yaa herkesin düşüncesi kendine değil mi ?? haksız mıyımm??

Anketci love.star Tarih: 2011-05-17 18:55:09
s.a.l.a.k lar

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-05-17 15:52:22
yürüü be alparslan.. hep dedik hep diyoruzzzzz ölümüneee ak parti.. ölümüne erdoğannn <3

Anketci alparslan Tarih: 2011-05-17 13:45:53
ne kdr malsınız hatta malların önde gidenisiniz kılıçdaroğlunun iktidar olabilceğine inandırmışsınız kendilerinizi rüyanızda iktidar olursunuz siz ancak hatta rüyanızda bile görseniz inanmayın aslı yoktur :)) tabiki tayyip baba başbakan olcak. ssk yı yönetemeyenden başbakanmı olur lan dürzüler :)) durmak yok yola devam...İstİkrar sürsün türkİye büyüsün :)) ha ha ha hi hi hi ho ho ho

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-17 00:16:31
yürrrüüüü bee love star.. hemşeriyizzzz ne güzel... izmirin neresinden??? ben foça ;)

Anketci love.star Tarih: 2011-05-16 15:55:55
hahhhh hahh hahhhhhhh dünyada 4 büyük lider var.... 1 mustafa kemal atatürk.... 2 ismet inönü.... 3 bülent ecevit... 4 kemal kılıçdaroğlu... diğerlerini hiçççç dürüst.. ve seviyeli bulmuyoru.. hele o tayyiple bülentii (tayyip erdoğanla bülent arınçı) boğasım gelyoo.. nefret ediyorum... ahrette cayır cayır yanıcak onlarrr sırf kul hakkı yediler....... allah belarını versin.. ben bi izmirliyim.. eğer atatürkçülük gavurluksa sonuna kadar gavurum...... önce onlarr gavur dedikleri izmir kadar müslüman olsunlar sonra karşımıza çksınlar.... hadii yallahhh.. ölümüne kemalizmmm ;)


Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-16 12:45:56
katılıyorum... sen bunları dedin diye de ben chp den vazgeçmiycem.. sen istersen ulumaya devam et.. yaşasın denizler.. hüseyinler ve yusuflar... yasasın tam bağımsız türkiye. yaşasın devrimciler.... ve yaşasın cumhuriyet halk partisi ve ona gönül verenler......

Anketci ŞeytanınBOlsun Tarih: 2011-05-16 10:49:34
nun11 ! yazdıklarına dikkat et ve lütfen başka kişilerinde görüşlerine saygı duy.

Anketci nun11 Tarih: 2011-05-15 13:58:00
kılıçdaroğlu gibi saf ve ükeyi yönetebilecek zekaya mlyonda bir bile sahip olmayan bir adama oy veren ....

Anketci emmarozi Tarih: 2011-05-12 14:12:49
shakiramm güler eroğlu haklı kaltak diyen kendi kaltaktır konuşmayı öğrende öyle gel lan sen. herkes birbirinin fikrine saygılı olmalı senin o küfrettiğin tayyip vrya sen g*tünü kalşdırana kdr o senin aqnza sıcr tmm mı pislk. başkasının fikri sninkiyle ayn olmak zorunda mı gerizklı slaq bebe. milletin fikrine saygı duymasını bilmiosan kes sesini!!!

Anketci crazyy-angell Tarih: 2011-05-10 19:35:08
chp tabikii bence.. ama bence herkes birbirinin fikrine saygı duymalı arkadaşlar o zaman ne anlamı kaldı demokrasinin özgürlüğün.. lütfen tartışmayın.. birine göre chp dir birine göre mhp diğerine göre akp.. uzatmayın artık yaa.. kimse kimsenin fikrini değiştiremez ama bari saygı göstersin.. bu dediklerim herkes için geçerli, haksız mıyım???

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-10 19:25:48
chp chp chp....................................<333333333

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-10 19:25:25
hadi lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn o akp nin ben dııııııııııııııttttt... güler senin ağzına sıçarımmmmmmm mal kaltakkkkk

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-05-10 18:54:22
recebim tayyipim erdoğanım... <3 <3

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-05-10 18:53:26
ak gençliğizzz bizzzzzzz ak partiliyizzz.. bozkurtları da, komünistleri de ezer geçeriz.. durmak yok yola devammm

Anketci güler eroğlu Tarih: 2011-05-10 18:51:37
allah başbakanımızı başımızdan eksik etmesin.... kıskananlar çatlasın.. 12 haziranda size gölümüzü atıcazzz inşallahhh.. rabbimin izniyle.... ke-mal e de tabiiiiiiiiii ak parti..;)

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-10 18:48:21
çatlayında patlayınnn inadına chp.. inadına kılıçdaroğlu

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-05-08 19:45:07
birinci ne diyon

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-05-08 19:44:36
bişi değil emmariza

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:31
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:23
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:18
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:14
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:10
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:06
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:24:02
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci birinci Tarih: 2011-05-06 20:23:57
cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc cccincisikerccc

Anketci emmarozi Tarih: 2011-05-06 19:28:53
dlga mı gçiyosn?


bu arada salscicim katildigin icn sgol..



Anketci speakerpanel51 Tarih: 2011-05-06 18:46:28
recep baba yönetecek sorunların hepsi bitecek

Anketci salsaci@hotmail.com Tarih: 2011-05-05 18:52:30
emmarozi çok haklısın ayrıca kemaal kılıçdaroğlu benim b*****kum kadar olamz

Anketci emmarozi Tarih: 2011-05-03 18:48:17
tabiki recep tayyip erdogan sonuna kadarrr... ulkeyi ondna iyi kimse yonetemez en azından kilicdaroglu gibi ben sunu ayirmam bunu ayirmam chp herkes icin chpdir falan demiyo adam reklam yapmiyo isteyen oyunu versin isteyen vermesin ama digeri oy toplamak icin kirk takla atiyo bin yalan uyduruyo akp'nin oylari bell izaten en fazla akp oy topluyor hem de buyuk bir farkla..;))

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-01 20:14:22
allah o tayyibin dıııııııttttttt......

Anketci shakiramm Tarih: 2011-05-01 20:13:30
şeytanınbolsun sen chp li misin????? ben chp liyim

Anketci ŞeytanınBOlsun Tarih: 2011-05-01 13:55:30
devlet bahçeli :) komiksin. daha konuşamıyo sesi bile çıkmıyo yardımcıları aman düşmesin diye zor taşıyolar :d en azından tayyipten iyidir yinede.

Anketci yasmin ürek Tarih: 2011-04-23 14:41:21
devlet bahçeli taam mıı :d

Anketci kurban bayramı Tarih: 2011-04-07 16:54:51
bence recep tayip erdoğan yönetmeli


Anketci cambaz Tarih: 2011-04-06 14:50:08
bence en ii bilen yönetmeli.ama recer t.e. hariççç

Anketci SuCre GirL Tarih: 2011-03-28 16:03:16
yhaw tabisi devlet bahçeli tartışmasız yani

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-11 21:00:31
kemal kiliçdaroĞlu

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-11 21:00:00
sonuna kadar chp

Anketci im-2018 Tarih: 2011-03-11 19:45:24
ölümüne devlet bahçeli :)

Anketci im-2018 Tarih: 2011-03-11 19:45:24
ölümüne devlet bahçeli :)

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-10 16:55:40
sonuna kadar chp

Anketci asu21 Tarih: 2011-03-10 15:24:12
recep t.erdoĞan ben ce yonetmeli. politik açılım millet aile her türlü grup veya başka biyerlerde her zaman en iyi her zaman akp

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-10 08:54:55
belki

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-09 18:37:59
sen ciddi ciddi parti mi kurcaksınnn

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-09 18:28:31
saolun

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-08 12:39:20
alparsan aynada kendine baktın dimi

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-08 12:38:19
o 20 yıl bi gelsinde

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-08 12:38:06
olur

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-08 09:31:10
recep de kötü chp yi istememe rağmen kılıçdaroğlu da ekonomiden anlamıyo en iyisi 20 yıl sonraki benim partime oy verin

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-07 18:10:44
ben büyüdüğümde beni partime oy verinn

Anketci meltem_06 Tarih: 2011-03-07 17:27:02
hayır cnm ben kendim öğrendim

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-07 16:15:36
recep tayyip erdoğan demekk.. allah onun belasını versin..... mal tayyipppp boŞbakan tayyippppp inşallahhh kemal kılıçdaroğlu iktidar olur<3 tabii yine hile ve sandıktan oy kaçırma yapılmazsa... malum akp nin işi bu..... adaletsizlik ve kalpazanlık partisi

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-06 22:05:12
r.t.e. ne

Anketci bilgebot Tarih: 2011-03-06 20:11:56
2011 de yine r.t.e olacakk!! (allahın izniyle)

Anketci asu21 Tarih: 2011-03-06 11:49:34
tabi beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-05 17:10:29
güzel soruuu ewet cevap??

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-05 16:47:30
sen ondan mı örendin

Anketci meltem_06 Tarih: 2011-03-04 20:53:04
hallettim bilgisayar ustasına veya bir mühendise sorun uzun uzun anlatır ;)

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-03-04 19:02:45
evet java ne

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-03-04 18:24:38
java ne

Anketci meltem_06 Tarih: 2011-02-28 15:59:32
ya millet sizden bişey rica etcem ya java programı indirmem gerekiyor ama güvenlik duvarım izin vermiyor başka türlü nasıl indirebilirim napabilirim ??? :s :s

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-02-24 22:24:18
aslında ben büyüyünce eşekler partisi kuracam.madde 1 herkes eşeğe binmek zorundadır yoksa 50 yıl hapis veya idam

Anketci yusuf_gs_113@hotmail.com Tarih: 2011-02-24 09:50:53
devlet bahçeli r.t.erdoğan

Anketci yusuf_gs_113@hotmail.com Tarih: 2011-02-24 09:48:32
tabiki de devlet bahçelİ o en iyi yönetir

Anketci akkk-x3 Tarih: 2011-02-07 10:34:42
kemal kılıçdaroğu

Anketci l.messi Tarih: 2011-02-06 13:03:21
been


Anketci celalgsss Tarih: 2011-02-03 02:33:41
kemal kılıçdaroğluuu...

Anketci a_v_r_i_l Tarih: 2011-01-30 16:26:47
kemal kılıçdaroğlu<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 yani gandi kemalllllllllllllllll<3<3<3<3

Anketci Cemre-Aysel Tarih: 2011-01-28 21:40:24
ben

Anketci meltem_06 Tarih: 2011-01-27 16:09:21
"recep tayyİp erdoĞan " <3 <3 <3 <3

Anketci ŞeytanınBOLsun Tarih: 2011-01-26 17:31:01
şu mal adam recep tayyip erdoğan ve bokumun partisi akp deki saz arkadaşları yönetmesinde kim yönetirse yönetsin

Anketci jalecik45 Tarih: 2011-01-24 15:38:07


Anketci jalecik45 Tarih: 2011-01-24 15:35:22
he bide ülkeyi elfida_ilksen yönetsin kanka sana vercem oyumu.

Anketci jalecik45 Tarih: 2011-01-24 15:33:18
beni seven yok mu? 13 yaşındayım istanbuldayım

Anketci elfida_ilksen Tarih: 2011-01-20 19:36:52
hahah tabisikide benn.bende başka kimse yönetemez bu ülkeyi yhav

Anketci tülay1997 Tarih: 2010-12-30 18:58:54
tabikide ben

Anketci asya_eyja_aysia Tarih: 2010-12-07 21:33:23
peki ülkedeki sorunlar onlara ne oldu ? avrupadaki çoğu yabancı türkleri barbar türkler olarak düşünüyor . bu nasıl bir markadır?

Anketci alparslan Tarih: 2010-12-06 00:15:53
sizler istediniz kdr kemal kılıçdaroğlu diyin...ama yine erdoğan başbakan olcak 2011 de görürsünüz çünkü türkiye ona güveniyo türkiyeyi marka yaptı avrupada chp ne yapmış sanki

Anketci asya_eyja_aysia Tarih: 2010-12-04 09:57:20
kemal kiliçdaroĞlu çünkü bugün bizi yöneten kişilerin atatürkün ilkelerine uyduğuna inanmıyorum ve ben atatürkün kurduğu partinin şuanki genel başkanı olan kemal kiliçdaroĞlunun atatürkün ilkelerine uyarak ülkeyi yöneteceğini düşünüyorum.

Anketci beros_ashley Tarih: 2010-12-03 21:06:20
tabiki kemal kılıçdaroğlu ben sonsuza kadar ataürk ün kurduğu chp nin yanındayım ve kemal kılıçdaroğlu nunda türkiye yi iyi yöneteceğini biliyorum


tercihim kemal kılıçdaroğlu


Anketci perikızı Tarih: 2010-11-21 18:51:25
arkadaşlar siyaset soruları yapmayalım çünkü tv dizisi sinema her konuda tartışabiliriz ama siyaset apayrı bir konudur ondan tartışma yaratmayalım

Anketci alparslan Tarih: 2010-11-11 17:58:08
r.t.e

Anketci ceza-damla Tarih: 2010-11-06 21:22:21
deniz baykal

Anketci bilgebot Tarih: 2010-10-25 16:53:36
recep t. erdoğan tabiki

  Rastgele 20 Siyaset anketi
2007-07-12 00:00:00  Şimdiki Alman Başbakanın Türkiye ile ilgili olumsuz yorumları sizi rahatsız ediyor mu?
2007-06-01 00:00:00  Sizce Emre Kongar demokrat mı?
2007-05-23 00:00:00  Sizce Ak parti tekrar iktidar olabilecek mi?
2007-05-15 00:00:00  Sizce Cumhurbaşkanlığı kriz sürecenin sorumlusu kimdir?
2007-06-08 00:00:00  Cumhurbaşkanını halk mı seçsin?
2007-05-05 00:00:00  Tek partili hükümet mi yoksa koalisyon mu itersiniz?
2007-05-02 00:00:00  Akp islamcı parti mi?
2007-05-26 00:00:00  Sizce MHP nin basından DEVLET BAHÇELİ gitmeli mi?
2008-02-13 00:00:00  Konya mutfağını istanbulda en iyi kim temsil ediyor?
2008-04-17 00:00:00  Sizce TUNCAY ÖZKAN ne yapmalı?
2007-06-01 00:00:00  Ülkesi,milleti,kurum ve kuruluşlarıyla en barışık lider hangisidir?
2008-09-07 00:00:00  Türkiyenin Atatürkten sonra gelmiş geçmiş en dürüst lideri?
2007-05-10 00:00:00  Niğde'de Kimi Milletveki Olarak Görmek İstersiniz?
2007-05-23 00:00:00  Sağ görüşlü müsünüz, yoksa sol görüşlü mü?
2007-07-14 00:00:00  AKP nin fakir ailelere gıda, ihtiyaç maddeleri ve yakacak hibe etmesini doğru buluyor musunuz?
2007-05-27 00:00:00  Siyasetle ne kadar ilgilisiniz?
2008-08-01 00:00:00  Türkiyede en güvendiğiniz kişi?
2007-07-18 00:00:00  Doğu perinçekin fikirlerine inanıyor musunuz?
2007-06-04 00:00:00  Bitlis akp milletvekilleri kimler olmalı?
2008-09-27 00:00:00  Mir Dengir Mehmet Fırat ile Kemal Kılıçdaroğlu arasındaki düellodan sizce kim haklı çıktı?

 
 
Seninfikrin.com oluşturulan anketlerden sorumlu değildir. Seninfikrin.com'da yer alan anketler seninfikrin.com'un görüşünü yansıtmaz. Yayında bulunan anketler ziyaretçiler tarafından oluşturulmuş anketlerdir.
Toplam Onaylanmış Anket Sayısı: 18916 Onay Bekleyen Anket Sayısı: 5438
Çevrimiçi kullanıcı:79
 
Gizlilik Politikası - Kullanım Şartları - İletişim
Copyright © 2007-2009 Seninfikrin.com / "Senin Fikrin" bir anahtar.org projesidir.